Χθες που μιλούσαμε για τη γιαγιά και τον παππού παίξαμε με το τραγούδι «Ο γερο παππούς». Στη δραματοποίηση που κάναμε και στη συζήτηση, τα παιδιά εξάφρασαν την εξής απορία: «Πώς δεν ξυπνάει ο παππούς, από το τραγούδι που του λένε τα εγγονάκια του;»
«Για ακούστε», τους είπα «το ρυθμό. Με τι μοιάζει;» Κάποια
παιδάκια είπαν ότι μοιάζει με τα νανουρίσματα που ακούμε την ώρα του ύπνου. Ξέρουμε
τι είναι τα νανουρίσματα; Πότε τα λέμε; Ήξεραν. Και όλοι σχεδόν είπαν ότι έχουν ένα παιχνίδι στο
σπίτι ή μία κουδουνίστρα που παίζει κάποιο νανούρισμα. Συμφωνήσαμε λοιπόν να
φέρουμε όλοι από ένα τέτοιο παιχνίδι.
Και φέραμε:
Ο καθένας μας παρουσίασε το δικό του νανούρισμα και μας είπε τι νιώθει και πιον σκέφτεται όταν το ακούει. όλοι μα όλοι είπαν ότι τους θυμίζει τη μαμά και κάποιοι είπαν ότι τους θυμίζει την κοιλίτσα της μαμάς!!!!
Πήραμε λοιπόν το νανούρισμά μας και ξαπλώσαμε ο ένας δίπλα στον άλλον, όπως όταν είμαστε στην κοιλίτσα της μανούλας. Ακούγαμε τη μουσικούλα του ο καθένας και είχε τα ματάκια του κλειστά.
Τότε ένα μαγικό πανί τος σκέπασε όλους και η γαλήνη και η ηρεμία μας αγκάλιασε, όπως τότε...
Όταν η νεραιδούλα της ηρεμίας της τάξης μας ήρθε και μάζεψε το μαγικό της πανί, ένα χαμόγελο ευτυχίας υπήρχε στα προσωπάκια τους.
Το παιχνίδι και οι δραστηριότητες με τα νανουρίσματα θα συνεχιστούν και αύριο...
Διαβάσαμε το βιβλίο:"Η υπέροχη μαμά μου".
Ας δούμε τώρα με ένα γράφημα πόσα μέλη έχει η οικογένειά μου. Πόσοι ζουν στο ίδιο σπίτι με μένα.
Τους έφτιαξα αυτό το γράφημα σε Α3 και κολλήσαμε αυτοκόλλητα για να συμβολίσουμε κάθε μέλος της οικογένειας.Ροζ για μένα, πορτοκαλί για τη μαμά, γαλάζιο για το μπαμπά, κίτρινο για τον αδερφό μου, κίτρινο για τη αδερφή μου.
Ο καθένας έβαζε το σημαδάκι του στο αντίστοιχο κουτάκι και μας μιλούσε για τα μέλη της οκογενειάς του.
Στο τέλος μετρούσε τα σημαδάκια του και έγραφε τον αριθμό.
Κάποιος ρώτησε: "Κυρία κάνουμε γλώσσα τώρα;" Ομολογώ ότι ξαφνιάστηκα με την ερώτηση ευχάριστα. Τους λέω: "Κανουμε και γλώσσα, και γραφή και μαθηματικά και μαθαίνουμε για τις οικογένειες των συμμαθητών μας. (Περιβάλλον).
Στο τέλος μετρήσαμε πόσα παιδιά έχουν οικογένειες με 5 μέλη, πόσες με 4 και πόσες με 3.( Έλειπε η Μυρτώ μας που είναι 7).
Στη συνέχεια πήρα μία ιδέα από το pinterest, και τη συνδύασα με τα πολυαγαπημένα μου παζλ.
Έφτιαξα ένα μεγάλο μαύρο σπίτι (για να είναι πιο εντυπωσιακά τα χαρτάκια παζλ που κολλήσαμε) και κόλλησα τις εικόνες όλων των μελών μιας πανταμελούς οικογένειας, αφού μέχρι τόσα μέλη έχουν οι οικογένειές μας.
Συμφωνήσαμε με τα παιδιά πιο χρώμα θα αντιπροσωπεύει κάθε μέλος κκαι το κολλήσαμε αντίστοιχα.
Στη συνέχεια, ο καθένας πήρε το δικό του σπιτάκι και έφτιαξε το δικό του παζλ με τα μέλη της οικογένειάς του.Το διασκέδασαν πάρα πολύ.
Τα αυτοκόλλητα χαρτάκια παζλ μου τα είχε στείλει πέρυσι η φίλη μου Δέσποινα Παρταλά από τα Χανιά, ξέροντας την μανία μου με τα παζλ.
Στο τέλος κολλήσαμε ένα αυτοκόλλητο καρδούλα για να γράψουν το όνομά τους, επειδή αγαπάμε την οικογένειά μας.
10 σχόλια:
Αριάδνη τέλεια!!! Τι να πω, είσαι καταπληκτική!!!
ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ! ΦΙΛΙΑ!
Υπέροχα πραγματικά!!!!!
Εισαι καταπληκτική γι αυτό και οι δουλειές σου είναι άψογες!!!!! Σ ακολουθώ......
Εισαι καταπληκτική γι αυτό και οι δουλειές σου είναι άψογες!!!!! Σ ακολουθώ......
Είναι τέλεια!!!! Μπράβο!!!
ΤΟ ΠΑΖΛ ΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ !!!!!!!!!!!!
πολύτιμα τελικά πολύ αυτά τα κομμάτια παζλ τέλειο το σπιτάκι της οικογενείας ,,έτσι θα κάνω κι εγώ
Πολύ ωραίες δραστηριότητες...τα νανουρίσματα κατάλληλα και για το ολοήμερο....συγχαρητήρια!!!
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΠΑΖΛ!!ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
Δημοσίευση σχολίου