Εργαστήρια Δεξιοτήτων:
Τέταρτος Θεματικός Άξονας:Δημιουργώ και Καινοτομώ
Με την εφαρμογή σχεδίων δραστηριοτήτων STEM – STEAM που
βασίζονται σε πραγματικά προβλήματα, οι μαθητές διερευνούν τις παραμέτρους που
πρέπει να ληφθούν υπόψη για την επίλυση τους, χρησιμοποιούν δημιουργικά τις
ψηφιακές τεχνολογίες, σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας μοντέλα με απλά υλικά
συνδυάζοντας τα δημιουργικά με ρομποτικές διατάξεις.
3ο Εργαστήριο: STEM/STEAM
«Ας γίνουμε μετεωρολόγοι"
Στο φωτόδεντρο βλέπουμε πώς γινόταν παλιά η πρακτική πρόγνωση του καιρού:
Όμως εμείς σήμερα πώς προβλέπουμε τον καιρό;
Υπάρχουν Μετεωρολογικοί σταθμοί, Επιστήμονες που λέγονται Μετεωρολόγοι και Μετεωρολογικά όργανα.
Δημιουργούμε στην τάξη το δικό μας Μετεωρολογικό σταθμό:
Γινόμαστε Μετεωρολόγοι:
Δίνουμε στα παιδιά φύλλο αξιολόγησης που το συμπληρώνουν στο σπίτι με τους γονείς τους το Σαββατοκύριακο. Επιλέγουν όποια χώρα θέλουν και καταγράφουν τον καιρό της χώρας. Τι ρούχα θα φοράνε οι άνθρωποι; Τι καιρό θα έχει;
Τι θερμοκρασία; Πού βρίσκεται αυτή η χώρα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου