Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Κείμενο για την πρώτη μέρα για τους γονείς


Πριν 2 χρόνια στον Αγιασμό, ετοίμασα και διάβασα στους γονείς το παρακάτω κείμενο και η συγκίνηση ήταν πολύ μεγάλη...
Είναι τόσο αληθινό και αντιπροσωπεύει τόσο πολύ την πραγματικότητα....
Είναι ένα κείμενο που ανακάλυψε στα αγγλικά η αγαπημένη μου Δέσποινα. Η Κική η κόρη της φίλης μου Σέβας Τριανταφύλλου, έκανε τη μετάφραση, προσθαφαίρεσα κάποια πράγματα και το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό:


 Μια μέρα περνούσα έξω από ένα σχολείο.
-Ποιανού είναι  αυτό το παιδί; ...ρώτησα, βλέποντας ένα μικρό έξω  να παίζει.
-Δικό μου.. είπε ο γονιός με ένα τρυφερό χαμόγελο.
 Δικό μου για να το κρατήσω για λίγο ,να του πλένω τα χέρια του και να  χτενίζω  τα μαλλιά του ,να του λέω  τι να φορέσει ,να το προετοιμάσω  ώστε να γίνει καλός άνθρωπος  και κάθε μέρα καλά πράγματα να κάνει !!
………………………………………………………………

-Ποιανού είναι  αυτό  το παιδί;… ξαναρώτησα καθώς άνοιξε η  πόρτα και κάποιος μπήκε .
-Δικό μου ….είπε  η δασκάλα με το ίδιο τρυφερό χαμόγελο .Δικό μου για να το κρατήσω για  λίγο, να του μάθω πως να είναι ήρεμο και ευγενικό, να το εκπαιδεύσω και να καθοδηγήσω το μικρό του μυαλουδάκι, να το βοηθήσω να μάθει να  ζει   με κάθε κανόνα και να πάρει τα καλύτερα από το σχολείο!!!
 …………………………………………………………………
-Ποιανού ειναι αυτό το παιδί ;... ρώτησα ακόμη μια φορά καθώς το μικρό μπήκε από την πόρτα τους σχολείου.
- Δικό μας είπαν οι γονείς και η δασκάλα, καθώς χαμογελούσαν… και  έπιασαν ο καθένας  ένα  χεράκι του παιδιού.  
 Δικό μας για να το αγαπάμε και να το εκπαιδεύσουμε μαζί …δική μας ευλογημένη Αποστολή για πάντα!!!


6 σχόλια:

lemonaki είπε...

με συγκινησες Αριάδνη και μου θυμισες τα χρονια που προσπαθούσα να μείνω έγκυος, πόσο άδεια ένιωθα την αγκαλιά μου οταν έκλεινε η πορτα του σχολείου αλλά και πόσο περισσότερο νομίζω οτι αγαπώ τους μαθητές μου από τότε που έγινα μαμά

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΑΧ ΑΡΙ, ΑΤΙΜΟ ΠΛΑΣΜΑ! ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ! ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ!!!

Ειρήνη Χ.νηπιαγωγός είπε...

ΤΙ ΓΛΥΚΟ
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΥΜΕ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΙ

Sofipil είπε...

Πολύ όμορφο!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ συγκινητικό και αληθινό! Καλώς σε βρήκα :)

Unknown είπε...

Αχ! Αυτή η αδειά αγκαλιά αγκάθι στην καρδιά.... πόσο μακρινο παρελθόν μοιάζει πλέον έχοντας την στην αγκαλιά μου, γεματη!!!!