Κυριακή, 24 Μαρτίου 2019

25η Μαρτίου 1821 -2019


Την προηγούμενη εβδομάδα μιλήσαμε για τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου, παράλληλα με την προετοιμασία μας για τη γιορτή.
Μιλήσαμε πρώτα για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και τα παιδιά τον απεικόνισαν με το δικό τους τρόπο:





Κάναμε τον Ευαγγελισμό σε βιτρό. Ένα βιβτρό μεγάλο σε ένα ολόκληρο κάνσον (ομαδική εργασία) και τα ατομικά μας:




Κάναμε και την παρακάτω κατασκευή με κρίνο φτιαγμένο από τα χεράκια μας:





Μιλήσαμε για το κρυφό σχολειό, το δραματοποιήσαμε και το ζωγραφίσαμε κάνοντας την παρακάτω κατασκευή:





















 Μιλήσαμε για τους ήρωες του 1821 και διαβάσαμε το βιβλίο του Φίλιππου Μανδηλαρά "Θεόδωρος Κολοκοτρώνης". 
Οι περιπέτειες του Κωνσταντίνου Θεόδωρου Κολοκοτρώνη  με χαριτωμένα και απλά στιχάκια, από τον Φίλιππο Μανδηλαρά, για να εντυπώνονται εύκολα στη μνήμη των παιδιών:

Τον λέγαν Γέρο του Μοριά
για την λεβέντικη θωριά
μα και για τη στρατηγική του ικανότητα,
την τόλμη και τη διορατικότητα.
... με χιουμοριστική και πολύχρωμη εικονογράφηση από τη Ναταλία Καπατσούλια.
Είδαμε εικόνες, φορέσαμε την περικεφαλαία του....
Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν σκηνές από τη ζωή και τυς αγώνες του Κολοκοτρώνη.










 Μιλήσαμε για τους τσολιάδες και τις φορεσιές των γυναικών της εποχής και κάναμε την παρακάτω ομαδική εργασία με τέμπερες σε χαρτί του μέτρου:




Φτιάξαμε τις σημαιούλες μας με τέμπερες. Τις λευκές γραμμές τις καλύψαμε με χαρτοταινία και όταν στέγνωσαν απλά τις ξεκολλήσαμε:

Μιλήσαμε για το χορό του Ζαλογγου και κάναμε μία ομαδικλή εργασία με τις Σουλιώτισσες που πέφτουν στο γκρεμό χορεύοντας:



Κια φυσικά τον ζωγραφίσαμε με το μοναδικό μας τρόπο: