Κυριακή, 13 Μαΐου 2018

"Νοιάζομαι και Δρω και Κινητοποιώ για το ΚΕ.Θ.Ι.Σ." Αλογάκια αγαπημένα...


Στα πλαίσια του προγράμματος "Νοιάζομαι και Δρω και Κινητοποιώ", ασχολούμασετ με το ΚΕ.Θ.Ι.Σ
(Κέντρο Θεραπευτικής Ιππασίας Σερρών. 
Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα αλογάκια γενικά για να επικεντρωθούμε μετά στα αλογάκια του ΚΕ.Θ.Ι.Σ.
Η συνάδελφος Π.Ε. 60.50 (Παράλληλη Στήριξη) Λιθαρή Χρυσούλα ανέλαβε να κάνει μία παρουσίαση σε όλα τα παιδιά του Νηπιαγωγείου "Το άλογο μέσα στην ιστορία, στη Μυθολογία, στην Τέχνη".
Πριν ξεκινήσουμε, δώσαμε στα παιδιά ένα φύλλο ανίχνευσης γνώσεων για να δούμε ποια άλογα ξέρουν:





Γίνεται στη συνέχεια η παρουσίαση: Μιλήσαμε για τον Κένταυρο, για το Βουκεφάλα, για τον Μονόκερο, για τον Πήγασο, για το Δούρρειο Ίππο, για το άλογο των Ιπποτών, για το άλογο του Άη Γιώργη. Είδαμε εικόνες, βιντεάκια, διαβάσαμε ιστορίες:



Επειδή την ίδια μέρα είναι η γιορτή του Αγίου Γεωργίου, διαβάσαμε την ιστορία με τον Άη Γιώργη και τη Βασιλοπούλα και την εικονογραφήσαμε:




Δώσαμε στα παιδιά ένα φύλλο αξιολόγησησης  για να δούμε τι ξέρουν γενικά για τα άλογα:








Διαβάσαμε το υπέροχο βιβλίο "Ο Ζαχαρής και ο μονόκερος" Της Julia Donalson:



Όταν ο Ζαχαρής, ένα ξύλινο αλογάκι, εύχεται να μπορούσε να δει τον κόσμο, ένας λευκός μονόκερος με μαγικές δυνάμεις τον μεταμορφώνει σε αληθινό άλογο. Όμως, αφού δουλεύει σε αγρόκτημα, τρέχει στον ιππόδρομο και δίνει παράσταση σε τσίρκο, ο Ζαχαρής καταλαβαίνει ότι πρέπει να προσέχει τι εύχεται και συνειδητοποιεί πόσο του λείπουν τα παιδιά που έπαιζαν μαζί του.

Είναι άραγε πολύ αργά για άλλη μια ευχή;

Αγέρωχα τη χαίτη του
τινάζει µε ορµή
κι έπειτα κάνει εφτά στροφές,
και γίνεται η ευχή!
Με αφορμή το βιβλίο μιλήσαμε για τα άλογα του καρουζέλ και ζωγραφίσαμε το δικό μας καρουζέλ:





Αξιοποιώντας μία ιδέα από το pinerstet και βάζοντας τη δική μας πινελιά, φτιάξαμε με χάρτινο πιάτο ένα αλογάκι κουνιστό:







Και βέβαια τα πατρέψαμε! Δείτε τι ωραία που κουνιούνται! 


Κάναμε και μαθηματικά με το καρουζέλ: