Κυριακή, 15 Απριλίου 2018

Etwinning"Travelling with a drop" Stem Ας βρέξει... Πειράματα... Μαθηματικά με το beebot


Ας βρέξει….STEM. Πείραμα βροχής, σύννεφο σε βάζο, μορφές σε σύννεφα, «μαζεύω σταγόνες».
μερικές από τις δραστηριότητες στο πλαίσιο του eΤwinning « Travelling with  a drop».
Διαβάσαμε την συνέχεια της ιστορίας της Καστρούλας της σταγόνας και κάναμε τον κύκλο του νερού.Ο κύκλος του νερού –Χάρτης beebot
Κάναμε λοιπόν το πείραμα της βροχής  και μάθαμε έννοιες όπως εξάτμιση, συμπύκνωση, βροχόπτωση κλπ παίζοντας.
 Σύννεφο σε βάζο με λακ και παγάκια.

Το πείραμας της βροχής με τέμπερα (βροχή) και σφουγγάρι (σύννεφο)
Βλέπουμε τη βροχή να δημιουργείται με αφρό ξυρίσματος (σύννεφα ) και χρώματα ζαχαροπλασικής (βροχή)

Πρόκληση: Δημιουργούμε βροχή με ανακυκλώσιμα υλικά και υλικά της κουζίνας:
Τα παιδιά είπαν τις ιδέες τους και συγκεντρώσαμε τα υλικά΅:






Τήξη - πήξη: Πείραμα. 
με άγάκια φτιάχνουμε 3 χιονανθρωπάκια και τα τοποθετούμε το 1 πάνω στο καλοριφέρ, το άλλο μέσα στην τάξη και το άλλο έξω. Σε φύλλο αξιολόγησης τα παιδιά κάνουν την πρόβλεψη καισ τη συνέχεια την επιβεβαίωση:





Μαθηματικά με το beebot : Σύννεφα και σταγόνες

Μαθαίνουμε να μετράμε και να αντιστοιχούμε τον αριθμό με την ποσότητα φτιάχνοντας έναν χάρτη για το Beebot με σύννεφα και σταγόνες !
Αφού κάναμε πειράματα, μάθαμε τις σχετικές έννοιες , ζωγραφίσαμε , κάναμε κολάζ, παίξαμε τον κύκλο του νερο,  κάναμε και μαθηματικά ! Αρχικά δημιουργήσαμε έναν χάρτη με σύννεφα και αριθμούς (1-10)
Τους αριθμούς τους βάλαμε σε σταγόνες και τους γυρίζουμε ανάποδα.Κάθε παιδί παίρνει τυχαία μία σταγόνα και την οδηγεί στο ανάλογο συννεφάκι με τη βοήθει ατης μελισσούλας:






Και σε βιντεάκι:

 Κάναμε και το παρακάτω φύλλο αξιολόγησης: