Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2018

Etwinning"Travelling with a drop" Stem. Λαβύρινθοι.


Η σταγόνα μας η Καστρούλα έπεσε από το ποτήρι πάνω στο τραπέζι. Εκεί είδε διάφορα παράξενα αντικείμενα και άρχισε με περιέργειανα τριγυρ'ιζει ανάμεσά τους. Ένα ποτήρι, ένα κουτάλι, ένα πηρούνι, ένα μαχαίρι, μία κούπα... Σαν λαβύρινθος ήταν  αυτή η διαδρομή!

Δημιουργήθηκε ένας χάρτηςς beebot με τη διαδρομή της Καστρούλας πάνω στο τραπέζι.


 Πώς ένοιωσε η Καστρούλα; Τα παιδιά περιγράφουν τα συνιασθήματά της. Ένοιωθε χαρούμενη όταν ήταν μέσα στο ποτήρι και μπορούσε να παρατηρήσει τον κόσμο γύρω της από εκεί.Φοβήθηκε όταν έπεσε από το ποτήρι. Στενοχωρήθηκε όταν προσπάθησε να ξαναμπεί στο ποτήρι και δεν τα κατάφερε. Και ένοιωσε πάλι χαρά όταν συνειδητοποίησε ότι τώρα έχει τη δυνατότητα να εξερευνήσει και να ταξιδέψει .
Τα συναισθήματα της σταγόνας, αποτυπώθηκαν σε φύλλο αξιολόγησης:











Τα συναισθήματα της σταγόνας έγιναν ένας χάρτης beebot.



Tα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και επιλέγοντας υλικά της τάξης έφτιαξαν τους δικούς τους λαβύρινθους:
1. Επιδαπέδιο λαβύρινθο με χαρτιά Α4 που τον περπάτησαν:


 2. Με μαρκαδόρους στο τραπέζι, από όπου πέρασε μία μπίλια - σταγόνα:

 3.Με ξύλινα τουβλάκια  από το οικοδομικό υλικό, στο πάτωμα και χτρησιμοποίησαν μία μπίλια για να διασχίοσυν το λαβύρινθο:


3.Με χρωματιστά γλωσοπίεστρα στο τραπέζι και με μία μπίλια ξύλινη έκαναν τη διαδρομή:

Σε φύλλο αξιολόγησης δείχνουμε στη σταγόνα το δρόμο να βγει από το λαβύρινθο:



Και σχεδιάζουμε το δικό μας λαβύρινθο:






 Η εμπλοκή και η συνεργασία με τους γονείς είναι διαρκής και απαραίτητη στην εξέλιξη του προγράμματος
Τους δόθηκε λοιπόν η παρακάτω πρόκληση :
Και οι λαβύρινθοι που έφτασαν στο Νηπιαγωγείο ήταν μοναδικοί: