Ο καλύτερος τρόπος να μάθουν τα παιδιά είναι το παιχνίδι. Και εμείς αυτές τις μέρες παίζουμε πολύ και έτσι έχουμε μάθει τόσο πολλά για τα δόντια, τη σωστή φροντίδα τους και τους εχθρούς τους τους. Μάθαμε και ότι ο οδοντίατρος είναι φίλος και όχι εχθρός μας.
Σήμερα φτιάξαμε 2 φατσούλες (ιδέα από pinterest) και στη θέση του στόματος βάλαμε ένα πιάτο που το κόψαμε για να σχηματίσουμε τα δόντια.
Βάψαμε με μαρκαδόρο τα δόντια σχηματίζοντας τα μικρόβια που τα καταστρέφουν:
Μετά πήραν οδοντόβουρτσες. οδοντόκρεμες και νερό και καθάρισαν τα μικρόβια μέχρι που τα δόντια άστραψαν από καθαριότητα:
Τα λόγια είναι περιττά. Άλλωστε τα πιάτα είναι μιας χρήσης:
Με χάρτινο πιάτο και τουλούπια βάμβακος, από αυτά που βάζουν στα σφραγίσματα που μου έδωσε η οδοντίατρός μου,φτιάξαμε ένα στόμα πρόσωπο:
Κάναμε και πάνω του μαθήματα χρήσης της οδοντόβουρτσας και του οδοντικού νήματος
Παίξαμε και επιτραπέζια παιχνίδια. Αυτό είναι ένα παιχνίδι που πήρα από ΕΔΩ
Και αυτό ένα παιχνίδι που έκανε στην ημερίδα για το επιτραπέζιο παιχνίδι με τη Μαρία Πετκανοπούλου η φίλη και συνάδελφος Μαριέλλα Κοσκοσίδου και την ευχαριστώ πολύ.
Φτιάξαμε κούκλες σχετικές με τα δόντια που τις κολλήσαμε σε γλωσσοπίεστρα. Τις βάλαμε σε φάκελο για να μην τις χάσουμε;
Και μετά σκέφτηκα: Δεν κάνουμε και ένα στόμα να το κολλήσουμε στο φάκελο να το κάνουμε κουκλοθέατρο;
Ήταν και μία ευκαιρία να κάνουμε μαθηματικά αριθμώντας τα νεογιλά δόντια που είναι 20.
Και μερικά φύλλα αξιολόγησης. Αφού είδαμε τα 4 στάδια πλυσίματος των δοντιών τα καταγράψαμε.
Και ένας λαβύρινθος.
2 σχόλια:
Έχεις τεράστιο δίκιο,ο καλύτερος τρόπος μάθησης για τα παιδιά είναι το παιχνίδι.Κι όταν αυτό είναι τόσο εμπνευσμένο,τότε είναι και ο ιδανικότερος!!!Πολλά συγχαρητήρια Αριάδνη,μεγαλουργήσατε !!!
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΡΙ!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ!!!! ΦΙΛΙΑΑΑΑ!
Δημοσίευση σχολίου