Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Etwinning: " Μουσική Πινακοθήκη"Ήχοι «γράφουν & δημιουργούν» / Συνεργατική δράση

Ήχοι «γράφουν & δημιουργούν». 
Συνεχίζοντας το πρόγραμμα μας και τις συνεργατικές μας δράσεις, τα νηπιαγωγεία – μέλη σε διασχολικές ομάδες χρησιμοποιώντας ήχους, δημιούργησαν κείμενα (ηχοϊστορίες) τα οποία τα απέδωσαν εικαστικά σε μορφή κολάζ, πινάκων και αγάλματος !

Ήχοι «γράφουν & δημιουργούν».

Μία αξιόλογη συνεργατική δράση εξελίχθηκε στα πλαίσια του προγράμματός μας. Το πρόγραμμά μας πλέον έχει εισέλθει  στην πιο δημιουργική φάση του και οι δράσεις μας πλέον γίνονται κατεξοχήν από διασχολικές ομάδες.
Σε αυτή την δράση θέλαμε να συνδυάσουμε τους ήχους (μελωδίες, μουσικά κομμάτια) με τον λόγο (δημιουργία διάφορων κειμένων) και τα εικαστικά (κολάζ, ζωγραφική κλπ).

Έτσι τα μέλη νηπιαγωγεία χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες με τις εξής οδηγίες :Η κάθε ομάδα αφού θα γνωριζόταν θα έβγαζε ένα όνομα που θα την χαρακτήριζε.Το ένα νηπιαγωγείο θα έπρεπε να δώσει τρεις ήχους ή μελωδίες ή τραγούδι στην ομάδα.Το επόμενο αυτούς τους ήχους θα προσπαθούσε να τους εντάξει σε ένα κείμενο που θα δημιουργούσε (ιστορία, ποίημα, αγγελία, συνταγή κλπ)Το τελευταίο μέλος της ομάδος θα προσπαθούσε να αποδώσει εικαστικά με όποιο τρόπο ήθελε το κείμενο !
Η δική μας ομάδα αποτελούνταν από το ολοήμερο και κλασσικό τμήμα του 14ου Νηπιαγωγείου Χανίων και το 38ο νηπιαγωγείο Πάτρας. Το πρώτο μας βήμα λοιπόν ήταν να βρούμε όνομα της ομάδος:
Και το όνομα της ομάδας μας είναι: 
Η ομάδα που σφυρίζει
Το Νηπιαγωγείο της Πάτρας μας έδωσε 3 ήχους:
Σφύριγμα, τουβλάκια και μαράκες.
Το Νηπιαγωγείο των Χανίων πήρε τους ήχους και δημιούργησε μία ιστορία που μας την παρουσίασε:



Η ιστορία μας είναι αυτή:

Και εμείς αναλάβαμε να τη ζωγραφίσουμε:





Αφού κάναμε αυτό μετα παιδιά δημιουργήσαμε μία ιστορία με 5 ήχους που διάλεξαν μόνα τους  και στη συνέχεια την εικονογράφησαν:



















 Όλες λοιπόν οι ομάδες με παρόμοιο τρόπο δούλεψαν και έφτιαξαν μοναδικά πράγματα.
 Η ομάδα : ΣΙΛΑΝΤΟ (νηπ. Κεντριού (ολοήμερο και κλασσικό τμήμα – νηπ. Βλαχάτων), χρησιμοποιώντας τον ήχο ενός φιλιού, μίας τρομπέτας και την νυκτερινή μουσική του Μότσαρτ, δημιούργησε μία συνταγή και την απέδωσε εικαστικά με κολάζ τρισδιάστατο με την μορφή αγάλματος.

Η ομάδα : Μουσικά μπαλόνια  ( Νηπ. Περίκλειας – 10ο νηπ. Νεάπολης – 4ο νηπ. Πυλαίας), χρησιμοποιώντας τον ήχο από χειροκρότημα, μίας φλογέρας, και σπάσιμο μπαλονιών, έφτιαξαν ένα ποίημα και το απέδωσαν εικαστικά φτιάχνοντας ένα κολάζ.
Η ομάδα : Μουσικά γελαστά έγχορδα (2ο νηπ. Ν.Μουδανιών – 2ο νηπ. Γαρδικίκου – 33ο νηπ. Ευόσμου), χρησιμοποιώντας ήχο από παλαμάκια, από κουδούνι και φρενάρισμα αυτοκινήτου έφτιαξε μια ηχοϊστορία την οποία απέδωσαν εικαστικά με ένα πίνακα ζωγραφικής.


 Όλα τα παραπάνω προστέθηκαν σε μία εικονική έκθεση αρμοδιότητα του νηπιαγωγείου Περίκλειας. Πριν  την παρουσίαση κάθε πίνακα παρουσιάζετε και το βίντεο που δείχνει πως δούλεψε η κάθε ομάδα για να βγει το τελικό προϊόν ! Αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να τα δείτε !




2 σχόλια:

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ,,ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

Μαρία Λαμπροπούλου είπε...

Μπράβο σε όλες σας! μόνο Συγχαρητήρια για όλα!