Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

ΗΡΘΕΣ ΞΑΝΑ ΓΛΥΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!


Επειδή ο φόρτος εργασίας τον τελευταίο καιρό ήταν πολύ μεγάλος κάποια καλοκαιρινά μαζεμένα της τελευταίας στιγμής.
Tι πρέπει να έχω , μαζί μου στην παραλία;
Κάναμε έναν πίνακα αναφοράς και στη συνέχεια τον ατομικό μας πίνακα αναφοράς.











Κάναμε μία γυάλα με χάρτινο πιάτο.
Έκοψα ένα κομμάτι από το πιάτο που θα γίνει η βάση του.
Το βάψαμε με μπλε τέμπερα. 
Και μετά με πράσινη τέμπερα κάναμε τα φύκια.
 Βάψαμε, κόψαμε και κολλήσαμε 2 χρυσόψαρα.

 Βάψαμε τις ρίγες από το κομμάτι που είχα κόψει.











 Κάναμε μαθηματικά με το χταπόδι.Κόψαμε έναν κύκλο που ήταν το κεφάλι από το χταπόδι. Μετά 8 λωρίδες από Α4. 
 Σε κάθε λωρίδα γράψαμε έναν αριθμό από το 1 ως το 8.

 Κολλήσαμε τις λωρίδες και σε κάθε μία κάναμε τόσες βουλίτσες, όσες μας έλεγε ο αριθμός.













 Τις θήκες για τα cd με τις φωτογραφίες των παιδιών τισ κάναμε φωτογραφικές μηχανές, κλέβοντας την ιδέα από τη φίλη μου την 








 Και μερικά φύλλα εργασίας που φτιάξαμε:


















9 σχόλια:

Ο Κόσμος της Έφης είπε...

Πολύ ωραία όλα και η τάξη σας χαρουμενη και λαμπερή με τις εργασίες των παιδιων στολισμένη!!!καλό καλοκαίρι !!!

Pitsina / Ελένη Τ. είπε...

ΘΑ ΣΕ ΠΝΙΞΩ.ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙς ΟΛΑ.ΜΕ ΚΑΝΕΙς ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΑΧΡΗΣΤΗ ΑΧΑΧΑΧΑ.ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙς;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΑΚΟΥΡΑΣΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΝΤΟΥΡΑΣΕΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΚΑΛΟΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΜΟΥΤΣ

Δανάη είπε...

η γυάλα πολύ ωραία!!
Και τα χταπόδια σας ωραία ιδέα, θα το κάνω κι εγώ με τα μικρά μου!

Maro Oikonomou είπε...

Μπράβο Αριάδνη!!! Τι να πρωτοκοιτάξει κανείς, είναι όλα τέλεια!!

Ο Κόσμος της Έφης είπε...

Τέλειες οι γύαλες και οι φωτογραφικές...καλές διακοπές!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΡΙ!!! ΞΕΚΟΥΡΑΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!

Λία Μαντέσου είπε...

υπεροχη!!!!Τωρα βρηκα χρονο να σχολιάσω!!!!

Λία Μαντέσου είπε...

Υπεροχα όλα Αριαδνη μου!Τωρα βρηκα χρόνο να σχολιάσω!!!