Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Οι προδσκλήσεις μας για την παρουσίαση του προγράμματος " τα βήματα για τη ζωή" και για την αποχαιρετιστήρια γιορτή μας.

Ετοιμάσαμε τις προσκλήσεις για την αποχαιρετιστήρια γιορτούλα μας. 
Μία εικόνα που είδα στο pinterest μου έδωσε την ιδέα.
Μία γοργόνα που είναι κλεισμένη σε ένα κοχύλι. Η κάρτα ανοίγει με την τεχνική pop up.
To κείμενο της κάρτας είναι αυτό:
Τα παιδιά έκοψαν και συναρμολόγησαν τα κομμάτια της κάρτας.
































 Και αυτές είναι οι προσκλήσεις μας για την παρουσίαση του προγράμματος: "Τα βήματα για τη ζωή".
Χρησιμοποιήσαμε την αφίσα που είχαμε φτιάξει στην έναρξη του προγράμματος και ήταν αναρτημένη στην τάξη μας όλη τη χρονιά.
Μπορείτε να τη ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ.



 Αυτό είναι το κείμενο της πρόσκλησης:

5 σχόλια:

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ,,ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΑΦΙΙΣΣΕΣ ΥΠΕΡΟΧΗ ΟΛΗ ΗΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑς!!!!
ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΡΙΑΔΝΗ ΜΟΥ

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ,,ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΑΦΙΙΣΣΕΣ ΥΠΕΡΟΧΗ ΟΛΗ ΗΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑς!!!!
ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΡΙΑΔΝΗ ΜΟΥ

Δέσποινα Παρταλά είπε...

Τέλεια, τέλεια, τέλεια!!!!!!!!!!

Έφη Μπακή είπε...

Αριάδνη μου δεν έχω λόγια!!!!!! Το design από τις προσκλήσεις μοναδικό....αλλά αυτό που με μάγεψε κυριολεκτικά είναι το κείμενο των προσκλήσεων!!!!!!!Είσαι αστέρι λαμπρό!!!!!

Maro Oikonomou είπε...

Υπέροχη η πρόσκλησή σας Αριάδνη μου! Καλή επιτυχία!