Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Τα παιχνίδια ζωντανεύουν όπως ο Πινόκιο


Χθες, όταν διαβάζαμε την "κούκλα που ήθελε ένα μωρό". είπε η Θεοδώρα:" κυρία σαν τον Τζεπέττο που έφτιαξε τον Πινόκιο. Και γω, που έψαχνα την ευκαιρία να συνδέσω τα παιχνίδια με τα παραμύθια, δεν την άφησα ανεκμετάλλευτη.(Την ιδέα μου την έδωσε η αγαπημένη μου φίλη Άννη Λιβαθηνού από ΕΔΩ.


Τους είπαμε λοιπόν, να φέρουν σήμερα παραμύθια με τον Πινόκιο και κούκλες.Αφού είπαμε ότι ο Πινόκιο είναι φτιαγμένος από ξύλο, να φέρουν και ξύλινα παιχνίδια.
Σήμερα λοιπόν, φέρανε αυτά. 
                  Τη μαριονέτα μας την έφερε η φίλη και συνάδελφος Φαίη Ναούμ.






 Σήμερα το πρωί με την κυρία Σοφία διάβασαν τον Πινόκιο και στη συνέχεια παίξανε ένα μουσικό παιχνίδι. Ο καθένας διάλεξε ποιο παιχνίδι θέλει να είναι και με τη μουσική το παιχνίδι ζωντάνευε και έκανε τις ανάλογες κινήσεις. Όταν σταματούσε η μουσική, σταματούσαν και τα παιχνίδια.










 Στη συνέχεια,σε ένα φύλλο εργασίας, ο καθένας ζωγράφισε το παιχνίδι που ήθελε να ζωντανέψει. 













Ακολούθησε η επίσκεψη στο εργαστήρι αγγειοπλαστικής.




7 σχόλια:

Ανθή Ζήση είπε...

Υπέροχη ιδέα , Άρι μου !!!!! Τι ωραία που ζωντανέψατε τα παιχνίδια σας και τα ζωγράφισαν τα παιδιά !!!!!
Ξύπνησε ένα παιχνιδάκι ...
θα σου πει παραμυθάκι !!!
Τι θα έλεγαν μεταξύ τους τα παιχνίδια στην παραμυθένια παιχνιδοχώρα ;

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΝΙΚΟΛ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ! ΑΝΘΗ, ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ;

Unknown είπε...

Εγώ θα το δεις μια μέρα θα σου έρθω καιθα σου κάνω ΤΖΑ!!!!!!!!! Θα φέρω και τη φλογέρα μου!χαχχαχαχαχχαχαχα

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧ ΝΙΚΟΛ! ΚΑΙ ΓΩ ΞΕΡΩ ΦΛΟΓΕΡΑ1 ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΜΕΡΑ;

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥΣ! ΜΠΡΑΒΟ!

Pitsina / Ελένη Τ. είπε...

Μα ειναι για ολους μας τόσο αγαπημένο θέμα τα παιχνίδια...και εσείς το δουλεύετε εξαιρετικά!!!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

ωωωωωωω ζωντανεύω τα απαιχνίδια!!!!!
τέλειο!!!