Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Αγιασμός, καλωσόρισμα,συγκίνηση!!!





Την ανάρτηση την αφιερώνω στη φίλη μου τη Δέσποινα Παρταλά, που λόγω ενός ατυχήματος την ώρα που καθάριζε το νηπιαγωγείο της (!!!!!!)δε μπόρεσε να είναι σήμερα στον Αγιασμό του σχολείου της, αλλά και του μικρού της Παναγιώτη, που πήγε φέτος πρώτη τάξη.
Μη στενοχωριέσαι Δέσποινα! Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και θα έχεις πολλά να προσφέρεις. 

Αφιερωμένη όμως  και στα παιδάκια μας, που ήρθαν σαν τα πουλάκια σήμερα στο σχολείο και μας έκαναν όλους να νιώσουμε τόσο όμορφα!
Όταν βλέπεις τα ματάκια τους να σε κοιτάζουν με τόση αγάπη  ( τα περσινά), με απορία και προσμονή ( τα καινούρια), παίρνεις τόση δύναμη και λες ότι δε θα επιτρέψεις σε τίποτα να σταθεί εμπόδιο στο να τους προσφέρεις μία αξέχαστη χρονιά.

Και οι γονείς; Πολύτιμοι συμπαραστάτες και συνοδοιπόροι στο ταξίδι της φετινής χρονιάς. Όλοι πρόθυμοι να βοηθήσουν σε ό,τι χρειαστεί! Και όλη με κατανόηση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στην αρχή. 
Σας ευχαριστούμε!!! Η στάση σας σήμερα δεν ξέρετε πόσο μας δυνάμωσε! Όλα καλά θα μας πάνε λοιπόν!!! 
Μετά από τον Αγιασμό τους διάβασα το παρακάτω κείμενο,για να καταλάβουν ότι τα παιδιά τους τα αφήνουν σε καλά χέρια και ότι πρέπει να μας εμπιστεύονται.
Είναι ένα κείμενο που ανακάλυψε στα αγγλικά η αγαπημένη μου Δέσποινα. Η Κική η κόρη της φίλης μου Σέβας Τριανταφύλλου, έκανε τη μετάφραση, προσθαφαίρεσα κάποια πράγματα και το τελικό αποτέλεσμα μας συγκίνησε όλους και μας έκανε να κλάψουμε!!!

  Μια μέρα περνούσα έξω από ένα σχολείο.
-Ποιανού είναι  αυτό το παιδί; ...ρώτησα, βλέποντας ένα μικρό έξω  να παίζει.
-Δικό μου.. είπε ο γονιός με ένα τρυφερό χαμόγελο.
 Δικό μου για να το κρατήσω για λίγο ,να του πλένω τα χέρια του και να  χτενίζω  τα μαλλιά του ,να του λέω  τι να φορέσει ,να το προετοιμάσω  ώστε να γίνει καλός άνθρωπος  και κάθε μέρα καλά πράγματα να κάνει !!
………………………………………………………………

-Ποιανού είναι  αυτό  το παιδί;… ξαναρώτησα καθώς άνοιξε η  πόρτα και κάποιος μπήκε .
-Δικό μου ….είπε  η δασκάλα με το ίδιο τρυφερό χαμόγελο .Δικό μου για να το κρατήσω για  λίγο, να του μάθω πως να είναι ήρεμο και ευγενικό, να το εκπαιδεύσω και να καθοδηγήσω το μικρό του μυαλουδάκι, να το βοηθήσω να μάθει να  ζει   με κάθε κανόνα και να πάρει τα καλύτερα από το σχολείο!!!
 …………………………………………………………………
-Ποιανού ειναι αυτό το παιδί ;... ρώτησα ακόμη μια φορά καθώς το μικρό μπήκε από την πόρτα τους σχολείου.
- Δικό μας είπαν οι γονείς και η δασκάλα, καθώς χαμογελούσαν… και  έπιασαν ο καθένας  ένα  χεράκι του παιδιού.  
 Δικό μας για να το αγαπάμε και να το εκπαιδεύσουμε μαζί …δική μας ευλογημένη Αποστολή για πάντα!!!!
 Ο Αγιασμός έγινε στην αυλή μας
.Μετά μπήκαμε μέσα για να γνωρίσουν τα παιδιά τις τάξεις τους.
Η είσοδός μας τους υποδέχτηκε στολισμένη.





 Αλλά και η τάξη μας τους καλωσόρισε!!! 



                                        Τις κάρτες μπορείτε να τις βρείτε: ΕΔΩ



ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!!

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Τα παράθυρα του σχολείου μας ντύθηκαν φθινοπωρινά και περιμένουν τα παιδιά μας


Καλή  χρονιά σε όλους μας. Σε μαθητές, σε γονείς, σε μας τους εκπαιδευτικούς, σε όλους.
Δύσκολη λένε θα είναι η φετινή χρονιά. Αλλά εμείς , σε πείσμα των καιρών θα κάνουμε ότι μπορούμε για να την κάνουμε όμορφη και χαρούμενη για τα παιδιά μας.
 Την Τετάρτη που θα έρθουν στον Αγιασμό ( στις 9:30 π.μ) αγαπητοί γονείς), η εικόνα που θα δουν θέλουμε να είναι όμορφη και να τα κάνει να χαμογελάσουν.
Και επειδή ο Αγιασμός γίνεται έξω,  το πρώτο που βλέπουν είναι τα ατέλειωτα παράθυρά μας .
 Οι τάξεις μέσα είναι έτσι κι αλλιώς άδειες, αφού θα γεμίσουν με τις δικές τους μοναδικές δημιουργίες.
Σήμερα λοιπόν στόλισα τα παράθυρα της τάξης μου. Το χωλ και το γραφείο αύριο. Δεν πρόλαβα. 













 Και η Λαμπρινή που ομορφαίνει ακόμα περισσότερο τα παράθυρα!!!
Χαχχαχαχαχα!!!!!!!!! Λαμπρινή!!!!!!!! Μείνε εκεί!!!

Όλες οι κατασκευές είναι από αυτό το βιβλίο:

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Παρουσιολόγιο Κουκουβάγιες


Aγαπημένο θέμα στο Νηπιαγωγείο είναι οι κουκουβάγιες. 
Έφτιαξα λοιπόν έναν πολύ απλό πίνακα -παρουσιολόγιο με θέμα την κουκουβάγια.
Η μορφή του θα είναι κάπως έτσι:
Θα φτάξετε ένα δέντρο και στα κλαδιά του θα μπαίνουν τα παιδιά κουκουβάγιες που θα έρχονται στο σχολείο.Αυτά που δε θα έρχονται θα μπαίνουν σε ένα ξεχωριστό κλαδί.

Ένα ασπρόμαυρο πατρόν. Μπορείτε να κάνετε τις κουκουβάγιες, να κολλήσετε  τα φτερά με διπλόκαρφο,και από κάτω να είναι η φωτογραφία του παιδιού.Όταν έρχεται στο σχολείο ανοίγει τα φτερά της κουκουβάγιας.
Κάποιες έγχρωμες κουκουβάγιες, που μπορείτε απλά να τις εκτυπώσετε, να κολλήσετε τη φωτογραφία του παιδιού και να γράψετε το όνομά του.
Πρώτα  είναι οι κουκουβάγιες έτοιμες ( μακάρι να σας   ταιριάζουν και τα ονόματα) και στη συνέχεια το ίδιο σχέδιο κενό για να το αξιοποιήσετε όπως θέλετε.









Και κάποιες ασπρόμαυρες κουκουβάγιες.






Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Επιστροφή στο σχολείο - Κάρτες καλωσορίσματος


Οι τάξεις όλων μας τώρα είναι άδειες, καθώς περιμένουν να διακοσμηθούν με
 τις εργασίες των παιδιών. Προσωπικά δε βάζω ούτε ημερολόγιο, για να  τα βάλουμε όλα μαζί με τα παιδιά.

Δύο πολύ απλέςκαι εύκολες ιδέες διακόσμησης για να υποδεχτείτε τα παιδιά στην τάξη.
Απλά εκτυπώστε, κόψτε αν θέλετε τα περιγράμματα και τοποθετήστε τα σε ένα ταμπλώ να σχηματιστεί η φράση:"ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ".










Και βέβαια και μία ασπρόμαυρη ιδέα.
Εκτυπώστε τις τσάντες, βάψτε τις και βάψτε με έντονα χρώματα τα γράμματα στο εσωτερικό για να σχηματιστεί η φράση:"ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ".