Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Παρουσιολόγιο Κουκουβάγιες


Aγαπημένο θέμα στο Νηπιαγωγείο είναι οι κουκουβάγιες. 
Έφτιαξα λοιπόν έναν πολύ απλό πίνακα -παρουσιολόγιο με θέμα την κουκουβάγια.
Η μορφή του θα είναι κάπως έτσι:
Θα φτάξετε ένα δέντρο και στα κλαδιά του θα μπαίνουν τα παιδιά κουκουβάγιες που θα έρχονται στο σχολείο.Αυτά που δε θα έρχονται θα μπαίνουν σε ένα ξεχωριστό κλαδί.

Ένα ασπρόμαυρο πατρόν. Μπορείτε να κάνετε τις κουκουβάγιες, να κολλήσετε  τα φτερά με διπλόκαρφο,και από κάτω να είναι η φωτογραφία του παιδιού.Όταν έρχεται στο σχολείο ανοίγει τα φτερά της κουκουβάγιας.
Κάποιες έγχρωμες κουκουβάγιες, που μπορείτε απλά να τις εκτυπώσετε, να κολλήσετε τη φωτογραφία του παιδιού και να γράψετε το όνομά του.
Πρώτα  είναι οι κουκουβάγιες έτοιμες ( μακάρι να σας   ταιριάζουν και τα ονόματα) και στη συνέχεια το ίδιο σχέδιο κενό για να το αξιοποιήσετε όπως θέλετε.









Και κάποιες ασπρόμαυρες κουκουβάγιες.






10 σχόλια:

Άννη Λιβαθινού είπε...

Υπέροχοοοο Αριάδνη μου!!!!

Unknown είπε...

Δεν έχω λόγια.... Είναι τέλειες!!!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΣΟΦΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΙΑΔΝΗ!!! ΚΑΛΟ ΣΒΚ!

Unknown είπε...

Είναι τέλεια ιδέα!!!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

πολύ μου αρέσει !!!!!!

Kinderella είπε...

Τέλειες Αριάδνη!! Οι κουκουβάγιες είναι αγαπημένες μου!!! :)

Ειρήνη Ματθαιάκη είπε...

Χίλια μπράβο....κι επειδή αυτή την περίοδο έχω μια αδυναμία στις "κουκουβάγιες" (ίσως φταίει το ότι πρόσφατα ο γιος μου έμαθε το σχετικό τραγουδάκι και το λέει όλη μέρα είναι!!!), θα αξιοποιήσω σίγουρα το υλικό σου!

Μίκα Παντελέων είπε...

Perfect!

annatsiggerlioti είπε...

ευχαριστουμε κουκλα!!!!

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Τέλειο Αριάδνη,ευχαριστούμε!!!!!!