Στο Νηπιαγωγείο η ευελιξία του προγράμματος, μας δίνει μεγάλη ελευθερία κινήσεων και τη δυνατότητα να εκμεταλλευόμαστε όλες τις καταστάσεις. Στον προγραμματισμό μας φέτος δεν ήταν η στοματική υγιεινή, αλλά οι τακτικές επισκέψεις ενός παιδιού μας στον οδοντίατρο τον τελευταίο καιρό και ο φόβος τόσο ο δικός του όσο και των άλλων παιδιών, ήταν κάτι που φυσικά δε θα περνούσε ανεκμετάλλευτο. Αλαλαγή σχεδίων λοιπόν για άλλη μία φορά και πάμε να μιλήσουμε για τα δοντάκια μας, για τη σωστή φροντίδα τους και για τον οδοντίατρο.
Είδαμε εικόνες και μιλήσαμε για την κατασκευή του δοντιού και τα μέρη του.
Είπαμε ποια είναι τα νεογιλά δόντια και ποια τα μόνιμα.
Ποια είναι τα 4 βήματα για τη σωστή περιποίηση των δοντιών; Αφού τα είπαμε, τα είδαμε και σε καρτέλες και τα βάλαμε στη σειρά.
1. Οδοντόβουρτσα
2.Βάζω οδοντόκρεμα.
3.Βουρτσίζω για 2 λεπτά.
4.Χρησιμοποιώ οδοντικό νήμα.
Είπαμε πώς πλένουμε σωστά τα δόντια μας:
Τα βασικά προϊόντα για την καθημερινή φροντίδα τους.
Για να μάθουμε πώς πρέπει να περιποιούμαστε σωστά τα δόντια μας,φτιάξαμε ένα εκμαγείο. Ένα τεράστιο στόμα με γλώσσα ( ένα κάνσον), όπου για δόντια κολλήσαμε αβγοθήκες. Φτιάξαμε το στόμα ενήλικα που έχει 32 δόντια.
Τα παιδιά το ονόμασαν ΣΤΟΜΑΤΑΡΑ.
Αρχίσαμε να βουρτσίζουμε, αφού είπαμε τις σωστές κινήσεις και τη σωστή κατεύθυνση που πρέπει να έχει η βούρτσα.
Στη συνέχεια με πλαστελίνη βάλαμε και ούλα .
Δείξαμε και τη σωστή χρήση του οδοντικού νήματος και είπαμε πόσο σημαντική είναι η χρήση του, αν και οι περισσότεροι το αμελούμε.
Μετατρέψαμε και τα τουβλάκια μας σε δόντια. Φτιάξαμε τα ούλα με πλαστελίνη
Και χρησιμοποιήσαμε τις οδοντόβουρτσες και το οδοντικό νήμα και στο στοματάρα και στα τουβλάκια.
Αφού μάθαμε τα 4 βήματα που πρέπει να κάνουμε για τη σωστή περιποίηση των δοντιών , κάναμε μία κατασκευή. ένα τρισδιάστατο δόντι, που αποτελείται από 4 δόντια, όσα και τα στάδια σωστής περιποίησης.
Σε κάθε δόντι κολλήσαμε ένα βήμα.
Τα τσακίσαμε στη μέση...
Και τα κολλήσαμε έτσι ώστε να σχηματίσουμε ένα δόντι που στέκεται
Είπαμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει ο οδοντίατρος στο να έχουμε δόντια γερά και ότι δεν πρέπει να τον φοβόμαστε, επειδή είναι ο καλύτερος φίλος των δοντιών μας. Είναι αυτός που θα μας δώσει σωστές συμβουλές για τη περιποίηση των δοντιών και αν κάποιο δοντάκι μας πονάει, θα μας βοηθήσει να μην πονάμε.Καλό είναι να τον επισκεπτόμαστε όταν δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα, απλά και μόνο για έλεγχο.
Τις επόμενες ημέρες θα δεχτούμε την επίσκεψη μίας μαμάς μας οδοντιάτρου, που θα μας δώσει σωστές συμβουλές για την περιποίηση των δοντιών μας.
Φτιάξαμε ένα οδοντίατρο που του φορέσαμε άσπρη μπλούζα, μάσκα, γυαλιά και του δώσαμε να κρατάει μία οδοντόβουρτσα .
Την οδοντόβουρτσα τη φτιάξαμε με γλωσσοπίεστρο και χαρτί που το ψαλίδισαν και το έβαψαν .
7 σχόλια:
Ωωωωω θα στο έκλεβα αλλά το τελειώσαμε το πρόγραμμα με τα δόντια!!!!! Αν όμως μου δοθεί ευκαιρία θα τον κάνω τον οδοντίατρο!!! Τον ερωτεύτηκα! Είναι κούκλος!
ΛΑΤΡΕΨΑ ΣΤΟΜΑΤΑΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΟΟΟΟ!
Η πιο ωραία ανάρτηση για τα δόντια που έχω δει!!!!!!Κλέβω για του χρόνου!!!!!!
φοβερα ολαααααααααααα ,,,,κραταω γιατου χρονου
Να τι δόντια και τι οδοντίατροι είναι αυτοί; Θαύμα!
Συγχαρητήρια για τις υπεροχες ιδέες σας και τις κατασκευες!!!!!!!!!!Μας δώσατε έμπνευση!!!!!!!!
Συγχαρητήρια!!!!!τέλειες οι ιδέες σας !!!!!!!!
Δημοσίευση σχολίου