Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Χριστός γεννήθηκε στην άκρη της γης. Τι δώρο να του πάω εγώ;

Ο "μικρός τυμπανιστής", είναι ένα πολύ αγαπημένο τραγούδι που συγκινεί πολύ τα παιδιά και  στη γιορτή μας  το τραγούδησαν παίζοντας τα οργανάκια τους:

Σήμερα διαβάσαμε το υπέροχο παραμύθι της Δέσποινας Πετρή "Ο μικρός τυμπανιστής" και μετά συζητήσαμε και είπαμε τι θα χαρίζαμε εμείς στο Νεογέννητο Χριστούλη, αν είχαμε τη δυνατότητα να βρεθούμε στη φάτνη:

Η πιο τρυφερή χριστουγεννιάτικη ιστορία.
Ένα αγόρι που δεν έχει τίποτ' άλλο να δώσει στο μικρό Ιησού που γεννιέται μια παγωμένη νύχτα παρά μόνο την αγάπη. Έτσι γίνεται ένα φωτεινό παράδειγμα για όλους μας.
Γιατί σημασία έχει αυτό που κρύβεται μέσα στην καρδιά σου και πόσο δυνατή είναι η ψυχή σου. Τότε το δώρο σου, που μπορεί να είναι το πιο φτωχικό, γίνεται το πιο λαμπρό, γιατί πίστεψες, αγάπησες, έδωσες χωρίς να ζητάς πίσω τίποτα.
Ένα μήνυμα που περνά στους αιώνες και ζεσταίνει τις καρδιές μας.
Το ρυθμικό τύμπανο του μικρού τυμπανιστή χτυπά για να μην ξεχνάμε...

Μου 'παν έλα να πάμε να δεις
Χριστός γεννήθηκε στην άκρη της γης
κι εγώ γυρεύω απόψε στον ουρανό,
τ' αστέρι ψάχνω να βρω το φωτεινό
ράπαπαπαμ ράπαπαπαμ
να με πάει στο μικρό βασιλιά
πέρα μακριά...
Μες στη νύχτα παιδί μοναχό,
τι δώρο να σου φέρω, που 'μαι φτωχό,
φέρνω το τύμπανο που μόνο κρατώ
τα κάλαντα να ψάλλω για το Χριστό
ράπαπαπαμ ράπαπαπαμ
το πιο ωραίο τραγούδι θα πω
για το Χριστό...
Μες στη φάτνη τα ζώα ξυπνούν
κι απέξω ταπεινά βοσκοί προσκυνούν.
Στης Παναγιάς κρυμμένο την αγκαλιά
χρυσό στεφάνι φως φορεί στα μαλλιά
ράπαπαπαμ ράπαπαπαμ
σαν με βλέπει η καρδιά μου χτυπά
και μου γελά... (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Τα παιδιά ζωγράφισαν και έγραψαν το δώρο τους στο Χριστούλη, μέσα σε ένα αστέρι, που το κόλλησαν πάνω από τη φάτνη του:




 Κάποιοι έκαναν το φόντο τους μαύρο με αστεράκια και κάποιοι κόκκινο με χιονονιφάδες.
























Η κατασκευή είναι από ΕΔΩ

3 σχόλια:

Δανάη είπε...

Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση αυτή!
Και το μήνυμα που περνάει!!
Καλά Χριστούγεννα!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

πολυ μου αρεσε και μενα ..το φυλαω για του χρονου

Unknown είπε...

Πολύ ωραία κατασκευή,απο τις ωραιότερες που χω δει!!!!Συγχαρητήρια!!!!