Τετάρτη, 8 Οκτωβρίου 2014

Ένα στρόγγυλο βιβλίο με το όνομά μου.


Tις πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο, κάνουμε πολλές   δραστηριότητες με το όνομα των παιδιών. Παίξαμε, ανασυνθέσαμε, το αναζητήσαμε, χτυπήσαμε τις συλλαβές , το είπαμε με πολλούς τρόπους, μετρήσαμε τα γράμματα και μετά από όλα αυτά το κάναμε και βιβλίο. Ένα στρόγγυλο μικρό βιβλίο.
Το βιβλίο μας έγινε έτσι:





 Του βάλαμε και χεράκια και ποδαράκια με γλωσσοπίεστρα:

































 Αυτό είναι το βιβλίο για να το εκτυπώσετε.


16 σχόλια:

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

ΤΈΛΕΙΟ ΑΡΙ !!!!!

Νηπιαγωγός Πυθαγορείου είπε...

ΤΙ ΚΑΛΟ! ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙΑ!

αγλαία μαντεσου είπε...

Πολυ ωραιο!!!

Διόνη Κανερνή είπε...

αααα παρα πολύ μου άρεσε!!!!!!!!Αποθηκεύωωωωωωωω

Nina είπε...

πολύ ωραίο το βιβλίο σας!!!το πήρα!!!ευχαριστώ πολύ!!!

Evi Karella είπε...

δεν παίζεσαι κορίτσι μου!!! τέλειο!!!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

υπεροχοτατοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pitsina / Ελένη Τ. είπε...

ΩΡΑΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ.ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΩΩΩΩΩΩΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Κυριακή Μιχαλάρου είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΑΡΙ !!!!!!!!!!!

Anna Tsiggerlioti είπε...

πΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΡΙ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!

Έφη Μπακή είπε...

Πολύυυυυυυυυυ όμορφο Αριάδνη!!!!!!!!!!!

Κλεοπάτρα Βαγγελή είπε...

ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!

Ράγκου Εύη είπε...

ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΚΤΥΠΩΣΑ!!ΤΕΛΕΙΟ!!ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΡΙΟ!!!

Ειρήνη Ματθαιάκη είπε...

Πολύ όμορφο!Θα το δανειστώ.......

Maro Oikonomou είπε...

Φοβερή ιδέα! Βγήκαν τόσο γλυκουλια! Γιατί να μην δουλεύω να το κάνω κι εγώ??? Τα φιλιά μου!

Estrella είπε...

Πολύ Καλόοοοοοοοο!!!!!!!!
Μπάβο Αριάδνη.Και Ευχαριστούμε!!!