Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Παρουσιάζω τον εαυτό μου....μαθαίνω το όνομά μου ...βγαίνω φωτογραφία!!!

Την Παρασκευή δώσαμε στα παιδιά χάρτινα σακουλάκια, να τα στολίσουν, να βάλουν μέσα 2-3 αγαπημένα τους πράγματα και να τα φέρουν.
Σήμερα λοιπόν τα έφεραν και ο καθένας μας παρουσίασε το σακουλάκι του και το περιεχόμενό του. Φυσικά καταχειροκροτήθηκε από τους συμμμαθητές του!!!









 Παίξαμε με τα ονόματά μας:
Σκόρπισα τις καρτέλες με τα ονόματα στο πάτωμα και με τη μουσική ο καθένας έβρισκε την καρτέλα τουκαι κάναμε διάφορα παιχνίδια

 Μετά καθίσαμε σε κύκλο και τους μοίρασα χρωματιστά καρτελάκια τυχαία , που όταν τα γύρισαν από την άλλη είδαν ότι είχε μία φωτογραφία ενός συμμαθητή τους. Έπρεπε να μας πουν ποιος είναι και να του τη δώσουν.

 Φτιάξαμε πίνακες αναφοράς με τα ονόματα, τα πορτραίτα και τις φωτογραφίες μας.


 Ένας πίνακας για τα αγόρια και ένας για τα κορίτσια:
Ζωγράφισε ο καθένας τον εαυτό του και τον κόλλησε στην πρώτη στήλη.
Στη δεύτερη έγραψε το όνομά του σε καρτελάκια που τους είχα ετοιμάσει, όπου έβλεπαν το όνομά τους και έπρεπε να το γράψουν από κάτω.
Στην τρίτη στήλη κόλλησαν τη φωτογραφία τους.
 Και στην τέταρτη μετρούσαμε πόσα γράμματα έχει το όνομά τους και το γράφαμε.








 Στη συνέχεια φωτογραφηθήκαμε!!!
 Ζωγραφίσαμε τη φατσούλα μας και την κολλήσαμε στη φωτογραφική μηχανή!
 Γράψαμε το όνομά μας...
Και τη στολίσαμε...

















14 σχόλια:

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

τέλεια Αρι !!!!
φώτο εσύ σήμερα selfie εγώ....χαχχαχχαχαα !!!!

Μαρία Γιαννίκη είπε...

Τι ωραίες δραστηριότητες κάνατε πάλι Άρι!!!Πολύ μου άρεσαν!!,

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

ωωωωωωωωωωωω τι ωραία πραγματα !!! τελειες οι φωτο

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΠΟΣΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑς ΚΛΕΒΩ ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΙΕΓΩ ΧΕΧΕΧΕ

ΝΤΙΝΑ ΤΑΛΛΟΥ είπε...

ΠΩΠΩΠΩ!!!!!!ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΦΩΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΛΠ....ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!!!!!!!!

Βαγγελή Κλεοπάτρα είπε...

Οι φωτογραφίες κλέβουν την παράσταση!!!Μπράβο!!!

Διόνη Κανερνή είπε...

ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!

Άννα Καραθανάση είπε...

Μια δραστηριότητα που τα είχε όλα!!!!!Μπράβο σας!!!!

Λία Μαντέσου είπε...

Το παρουσιολόγιο με τα προσωπα φτιαγμένα απο τα παιδιά είναι απο τα αγαπημένα μου!!!!Η φωτογραφικη με τις φατσούλες τους επισης...
Μπραβο για τις δραστηριότητες!!!

15ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου είπε...

Τέλειες δραστηριότητες, Αριάδνη!!!!!!!!!! Μπράβο σας!!!!!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΣΑΚΟΥΛΙΤΣΑΣ! ΑΛΛΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ!!! ΦΟΒΕΡΑ ΑΡΙ!

Ειρήνη Ματθαιάκη είπε...

Καταπληκτικές ιδέες...όπως πάντα!

Σοφία είπε...

ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΑΡΙΑΔΝΗ ΜΟΥ!!! ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΣΟΥ!! ΑΝ ΘΈΛΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΡΟΝ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ? ΘΑ ΣΕ ΑΝΤΙΓΡΑΨΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΙΝΗ!

louloudoparea.blogspot.com είπε...

καλή αρχη!!! Καταπληκτική δουλειά όπως πάντα !! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ !!!!