Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Το blog μου ξεπέρασε τις 1.000.000 προβολές σελίδων.

Το blog μου ξεπέρασε τις 1.000.000 προβολές σελίδων.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για τη στήριξη και τη βοήθεια που μου έχετε προσφέρει!!!
Πριν 2  1/5 που δειλά δειλά το ξεκίνησα ποτέ δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση!
Θυμάμαι που έφευγα με τη συνάδελφό μου τη Θεανώ από το σχολείο και της έλεγα: "100 άτομα μπήκαν χθες και είδαν τη σελίδα μου" και μετά από λίγες μέρες: "1000 άτομα!!!"
Δε μπορούσα ποτέ να το φανταστώ! 
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! Και ειδικά τώρα που υπάρχουν τόσο πολλά και τόσο ωραία ιστολόγια πολύ αξιόλογων συνσδέλφων που τα πρακολουθώ με θαυμασμό και παίρνω πολλά πράγματα καθημερινά από όλους.
Σκέφτηκα για να το γιορτάσω να κάνω ένα δώρο.
Στα σχόλια που θα έχουν γίνει ως τις 10 η ώρα το βράδυ θα γίνει μία ηλεκτρονική κλήρωση και 2 από όσους θα έχουν αφήσει σχόλιο θα κερδίσουν από 2  διακορευτές ( φιγουροκόπτες)  κύκλους 2 διαφορετικών μεγεθών που εμένα τουλάχιστον μου έχουν λύσει τα χέρια. 

Ένα μεγάάάάάάλο μεγάάάάάάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

42 σχόλια:

Δέσποινα Παρταλά είπε...

Συγχαρητήρια!!!!!!! Τόσες κι άλλες τόσες δημιουργικές αναρτήσεις εύχομαι αστείρευτη, γλυκιά και πρωτοποριακή Αριάδνη μου!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

1.οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο να γίνουν και ακόμα περισσότερες !!!! Ευχαριστούμε για όσα μας εχεις προσφερει αυτα τα 2.5 χρόνια !! Πολύτιμη η βοηθεια σου και η προσφορά σου !! ειμαι τυχερή που ειμαι φίλη σου !!!<3

ΝΤΙΝΑ ΤΑΛΛΟΥ είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΔΕ ΒΟΗΘΑΣ ΑΠΛΩΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ...ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ!!!Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ Σ΄ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!

dina είπε...

Μράβο!!!Ακούραστη!!!!!Εύχαριστούμε!!!!!!!!

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

ΑΡΙΑΔΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ !!!!!!!!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΟΣΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΚΕΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ !!!!!!!!!!!!!

Sophia N είπε...

Συγχαρητήρια Αριάδνη!!! Νομίζω πως εμείς σου οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσα μοιράζεσαι μαζί μας!!!

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια!!!Η προσφορά σας είναι πάντοτε πολύτιμη!!!Ευχαριστούμε!!!

katerina είπε...

Συγχαρητήριαααααααααα!!!!ευχομαι και αυτή η χρονιά να είναι γεμάτη όμορφες αναρτήσεις!!

EVI είπε...

Αααααααα, εγώ τους διακορευτές θέλω, γι' αυτό θα κάνω σχόλιο....!!!!!! Αριάδνη μου πλάκα κάνω φυσικά.... αν μπορούσες εκτός από την ποσότητα των επισκεπτών να δεις και τη διάρκεια της κάθε επίσκεψης, τότε θα είχες εκπλαγεί!!! Γιατί όποιος μπαίνει, ξεχνάει να βγει....... μας παίρνει το πρωί!!!!! Να είσαι καλά, πάντα να μας φωτίζεις με το ήθος σου και να μας βοηθάς με τις εξαιρετικές ιδέες σου!!!!! Καλή χρονιά!!!!!

Έφη Μπακή είπε...

Γλυκιά μου Αριάδνη, από την πρώτη στιγμή που ανακάλυψα το blog σου το ξεχώρισα τόσο για την πρωτοτυπία των εργασιών σου, όσο και για την απλότητα, την ζεστασιά που απέπνεε!! Ευχή μου ήταν να γνωρίσω κάποτε αυτόν τον άνθρωπο, που με τόση αγάπη δημιουργούσε και μοιραζόταν όλα αυτά μαζί μας!! Νιώθω πολύ τυχερή που σε νιώθω πλέον φίλη μου!! Πάντα μέσα στην καρδιά μου!!!

Τάνια Μάνεση είπε...

Αξίζεις αυτές και άλλες τόσες και τόσες προβολές σελίδες για την εξαιρετική σου δουλειά, τις πρωτοποριακές σου ιδέες, τη γνήσια και συγκινητική επαγγελματική και συναδελφική σου στάση, το γεγονός ότι είσαι πάντα εκεί για όλους χωρίς διάθεση αρνητικής κριτικής αλλά με έναν ουσιαστικό και ενθαρρυντικό λόγο. Μπράβο Αριάδνη. Αν και δεν σε έχω γνωρίσει ακόμα από κοντά, νομίζω ότι είσαι από τους ανθρώπους που ζουν ανάμεσά μας και γνωρίζουμε καλά, χωρίς να έχουμε γνωρίσει από κοντά. Σε ευχαριστούμε για το σπουδαίο σου έργο.

Pitsina / Ελένη Τ. είπε...

ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙς ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια για την όμορφη και δημιουργική προσφορά! η βοήθεια που δίνεις στους νέους συναδέλφους είναι πολύτιμη και ανεκτίμητη. καλή συνέχεια!

Unknown είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!...
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ:Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΡΙΟ:)))...

Unknown είπε...

Νομίζω πως η Τάνια τα είπε όλα...

Unknown είπε...

ΑΡΙ ΜΑΣ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ, ΑΡΙ ΜΑΣ ΔΟΤΙΚΗ ΠΑΝΤΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!!!!!
ΑΡΙ Η ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΟΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΝΙΩΘΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΛΟΪΖΟΥ

Αθην είπε...

Συγχαρητήρια !!!Κι άλλες τόσες κι ακόμα περισσότερες αναρτήσεις με έμπνευση κι αγάπη σ'αυτό που κάνεις!!

Νηπίων καταστάσεις είπε...

Αριάδνη μου το αξιζεις γιατι μας προσφερεις τοσα πολλα σε παρακολουθουσα πριν γνωριστουμε και φανατικα ακομη. Ευχαριστουμε για ολα αυτα τα υπεροχα που ανεβαζεις στην ιστοσελιδα σου τα οποια μας βοηθουν στη δουλεια μας. Να σαι καλα

Φαίη Τριγώνη είπε...

οι 1000000 προβολες που εχει αυτη τη στιγμη το μπλογκ σου ειναι ελαχιστες μπροστα σε αυτες που θα εχει απο εδω και περα.η δουλεια σου ειναι υπεροχη αριαδμη μου και ευτυχως ανακαλυψα τ μπλογκακι σου απο τ πρωτο χρονο της δουλειας μου.σε ευχαριστω πολυ για οσα μας προσφερεις!!! <3

Μαρία Γιαννίκη είπε...

Όλου του κόσμου οι ευχές για το καταπληκτικό blog σου που τόσο πολυ μας βοηθαει καθημινα στη δουλεια μας!!!Σε ευχαριστούμε Άρι για το τεραστιο χαμόγελο που βγαίνει κατευθείαν από την καρδια σου!!

Λία Μαντέσου είπε...

Ησουν η πρωτη που εκανε σχολιο στο
blog μου.Εκεινη την ημερα πηγα στο νηπιαγωγειο και ειπα μες τη χαρα στις συνναδελφισες: Κοριτσια ηΑριαδνη Ευαγγελοπουλου εκανε σχολιο στην ιστισελιδα μου!!!
Κοντολογις να πω οτι δεν θα ξεχασω ποτε την ενθαρυνση και υποστηριξη σου.Αποτελεις εμπνευση και ευχομαι να συνεχισεις ετσι....Πολλα συγχαρητηρια!!

Διόνη Κανερνή είπε...

1.οοο.οοο ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΣΕΝΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΣ....ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ!!!!!ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!!!!!

Άννη Λιβαθινού είπε...

Αριάδνη μου,ζεις για να μας καθοδηγείς!!!!Νηπιαγωγός με ψυχάρα!!!!!Συνέχισε έτσι!!!!Σε αγαπάμε!!!!!!

Evdoxia Euaki είπε...

Αριάδνη μου ...εύχομαι τα καλύτερα , να μας εκπλήσσεις με τις καινούριες σου δημιουργικές ιδέες και πάνω από όλα να έχεις την υγεία σου που είναι πολύτιμη.. Για να είμαι ειλικρινής με έχει βοηθήσει πολύ το μπλογκ σου, όπως και τα μπλογκς όλων των κοριτσιών..Ευχαριστώ που μοιράζεσαι τις ιδέες σου και εύχομαι μία δημιουργική, ήρεμη χρονιά, γεμάτη αισιοδοξία, υπομονή και πολλά πολλά χαμογελαστά προσωπάκια. :)

Kinderella είπε...

Μπραααάβο! Τόσες & άλλες τόσες Αριάδνη μου, να είναι κι οι χαρές που παίρνεις στη ζωή σου! :)

fay είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙς ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕς ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!!!!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΚΤΊΜΗΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ!!!!!!

giwta είπε...

Αριαδνούλα μου ποσο περήφανη ειμαι για σένα!!!!! Σου ευχομαι παντού ωραίες δουλειές με τα παιδάκια σου!! Καλές αναρτήσεις και παντα εμεις να μάστε καλά να σε κατα κλέβουμε!!!!!! Σ αγαπωωωωώ!!!!!!

Άννα Καραθανάση είπε...

Πάντα μπροστά, ακούραστη, δοτική για όλους!!!Αριάδνη μου σου εύχομαι καλή χρονιά γεμάτη χαμόγελα!!!Φιλιά πολλά!!!

Ειρήνη Ματθαιάκη είπε...

Συγχαρητήρια και από έμενα....Να είσαι πάντα καλά, με την ίδια διάθεση και μεράκι,για να εμπνέεις κι εμάς τις νεότερες! Μπορεί να μην γνωριζόμαστε, αλλά νιώθω πραγματικά σαν να σε ξέρω χρόνια! Οι αναρτήσεις σου είναι πάντα πέρα από πρωτότυπες γεμάτες ζεστασιά και αγάπη....Σ' ευχαριστώ για τις ιδέες αλλά και την ενθάρρυνση που μου δίνεις με τα σχόλιά σου....Συνέχισε να δημιουργείς!!!

Βαγγελή Κλεοπάτρα είπε...

Αριάδνη σου εύχομαι μέσα απ' τη καρδιά μου να παίρνεις πάντα τόση χαρά από το σχολείο και από το blog σου, όση αφήνεις σε όλους εμάς να καταλάβουμε μέσα από τα γραφόμενά σου! Κάθε φορά που επισκέπτομαι τη σελίδα σου είμαι σίγουρ ότι θα αντικρίσω κάτι μοναδικό, πρωτοποριακό και συνάμα χορταστικό!
Σου εύχομαι τα καλύτερα και σε προσωπικό και εργασιακό επίπεδο! Καλή σχολική χρονιά!

Unknown είπε...

Αριαδνη μου δεν υπαρχει οριο στη δημιουργικοτητα σου και στην αγαπη σου για τη δουλεια σου!!! Σε ευχαριτουμε για ολα αυτα που προσφερεις απλοχερα!!!!

Δέσποινα Γούλα είπε...

Συγχαρητήρια!!!Χίλια ευχαριστούμε για όσα μας προσφέρεις!!!Μπράβο Αριάδνη!!!!

Κωνσταντινοπούλου Αναστασία & Πέρττουλα Μαρία είπε...

Συγχαρητήρια!! Ευχαριστούμε για τις υπέροχες ιδέες που μοιράσεις μαζί μας! Καλή συνέχεια!

Βανέσσα Mαρκ. είπε...

Συγχαρητήρια θερμα!!!Η καλή δουλειά ανταμοίβεται!!

Νίκη Σκουτέρη είπε...

Αν και είμαι καινούρια στο διαδικτυακό χώρο , θαυμάζω τη δουλειά τη δικιά σου και άλλων συναδέλφων. Σου εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργική, με πλούσια φαντασία και αστείρευτο χιούμορ!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΧΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙ!!!! ΦΙΛΙΑ!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

αξίζεις τόσα και άλλα τόσα μπράβο !!!!!!!!
ακούραστη μου 'Αρι....... νασαι πάντα γερή χαρούμενη και δημιουργική !!!!!!

Αγαθή Παπαθανάση είπε...

Θερμά συγχαρητήρια και από εμένα!Χωρίς να το ξέρεις με έχεις εμπνεύσει και με έχεις βγάλει από δύσκολη θέση άπειρες φορές . Βσικά δε μπορώ παρά να σε θαυμάζω για το ότι ποτέ δεν κουράζεσαι (μα πότε πτα προλαβαίνεις όλα;) , ποτέ δεν μένεις πίσω , ποτέ δε χάνεις το κέφι σου και πάντα έχεις ένα καλό λόγο για όλους.1000000 είναι λίγο αλλά είναι μόνο η αρχή...

ΜΑΡΙΝΑ ΖΑΧΑΡΙΑ είπε...

Eεεεεεεεεεεε κι εγω θέλωωωωωωωωωωω φιγουροκόφτη :)!!!!!!! Άσχετα με το δώρο, νομίζω πως αξίζεις τα καλύτερα. Είσαι από τις λίγες νηπιαγωγούς που αγκαλιάζεις τόσο πολύ όλα τα κορίτσια, μικρά και μεγάλα. Έχεις μεγάλη καρδιά Άρι μου, τόση που μας χωράει όλους!!! Σε αγαπάμε πολύ <3

valia είπε...

Έλα σχολιάζω σορυ! Μπράβο άρι Συγχαρητηρια σ'αγαπώ!!!Βάλια

Evi Karella είπε...

μπράβο Αριάδνη, αξίζεις αυτά κι άλλα τόσα γιατί είσαι δοτικός και ζεστός άνθρωπος! Καλή σχολική χρονιά!!

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια Αριάδνη! Πάντα δημιουργίες, χαρές, επιτυχίες!!