Τα παιδιά διάβασαν με την κυρία Σοφία το βιβλίο της Μαρίας Ρουσάκη : " Η Μέλπω η μοναδική".
Δυσαρεστημένη με τη στολή που αναγκάζεται
να φοράει κάθε μέρα στο σχολείο, η Μέλπω θέλει να νιώσει ξεχωριστή. Με τη
βοήθεια του παλιού μπαούλου της μαμάς επιχειρεί να γίνει διαφορετική από τα
άλλα παιδιά. Όμως, μήπως η μοναδικότητά της δε βρίσκεται στο μπαούλο της μαμάς
και βρίσκεται κάπου αλλού; Πώς θα νιώσει η Μέλπω επιτέλους μοναδική;
Αφού το διάβασαν , το συζήτησαν και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο καθένα είναι μοναδικός όπως είναι και δε χρειάζεται να κάνει τεχνάσματα για να ξεχωρίζει. Η μοναδικότητά μας, υπάρχει πάνω μας,μέσα μας.. ..Είναι ο χαρακτήρας μας, η εμφάνισή μας...
Ο καθένας αποφάσισε τι είναι αυτό που τον κάνει μοναδικό . Το γράψανε σε ένα χαρτάκι και το κόλλησαν πάνω τους.
Μετά ανέβηκαν σε ένα καρεκλάκι και παρουσίασαν αυτό που πιστεύουν ότι τους κάνει μοναδικούς και είπαν γιατί...
Ύστερα περπάτησαν και κινήθηκαν ανάλογα με το χαρακτηρηστικό τους!!
Την άλλη μέρα συνεχίσαμε να ασχολούμαστε με τη μοναδικότητά μας.
Καταλήξαμε στο
συμπέρασμα, ότι αφού ο καθένας από μας είναι μοναδικός και διαφορετικός, άρα
και το σχολείο μας είναι μοναδικό. Και όλοι σε αυτό το σχολείο είμαστε φίλοι.Φτιάξαμε λοιπόν το σχολείο μας με τόσα παραθυράκια όσοι είμαστε εμείς και ο καθένας σε ένα πλαίσιο ζωγράφισε τον εαυτό του, έγραψε το χαρακτηρηστικό του και το κόλλησε σε ένα παράθυρο.
Μετά κάναμε το παρακάτω φύλλο εργασίας.
Μετά παίξαμε με τα
μουσικά όργανα.Χωριστήκαμε σε 4 ομάδες και η κάθε ομάδα είχε τα ίδια μουσικά όργανα. Η μία ομάδα είχε μαράκες, η άλλη σείστρα, η άλλη ντέφια και η άλλη τριγωνάκια.
Τους διάβασα μία ιστορία από το Σύγχρονο Νηπιαγωγείο από τους Ινδιάνους Ναβάχο. 'Ηταν η ιστορία με τα χρώματα. το πορτοκαλί, το πράσινο, το γαλάζιο και το κίτρινο.
Η κάθε ομάδα χτυπούσε τα οργανάκια της όταν ακουγόταν το δικό της χρώμα. Όταν έλεγα τη φράση όλα τα χρώματα μαζί, έπαιζαν όλα μαζί.
Μετά η κάθε ομάδα με το
χρώμα της ζωγράφισε σε πέταλο λουλουδιού μία ζωγραφιά μόνο με αυτό το χρώμα.
Φτιάξαμε 4 λουλούδια, με
διαφορετικά πέταλα, γιατί καταλήξαμε ότι έτσι είναι πιο όμορφα και γράψαμε πάνω
τι είναι το κάθε λουλούδι.
9 σχόλια:
Τι ωραίες δραστηριότητες!!!!! Τα παραθυράκια σας ιδιαίτερα, μου άρεσαν πολύ!!!!
ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑΑΑΑΑ!!!!
ΕΙΣΤΕ ΟΝΤΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΧΩΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΑΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ,,ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΑ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑς ΕΙΧΕ ΔΑΣΚΑΛΕΣ !!!!! ΠΑΒ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟ ΑΡΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΟΥ ΧΕΧΕΧΕΧΕ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΤΠΤ ΑΛΛΟ...ΜΕ ΚΑΛΥΨΕ Η ΣΕΒΑ.ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ,ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΕς ΚΙ ΕΜΕΙς ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ!!!1
Πολύ ωραίες και πρωτότυπες όλες οι δραστηριότητες. Πιο πολύ μου άρεσαν τα λουλούδια σας.
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!
Αααααααα. Φοβερή δουλειά και πάλι. Αριάδνη μας μοναδική με τα μοναδικά καιξξεχωριστά παιδιά έχετε κάνει πολύ καλή δουλειά και αυτό φαίνεται από το αποτέλεσμα των εργασιών τους. Ο υπναρας και ο μπρατσαρας όλα τα λεφτά
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!! ΒΡΕ ΝΙΚΟΛ... ΤΙ ΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;;;;;
Δημοσίευση σχολίου