Σάββατο 20 Απριλίου 2013

ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΘΑΚΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ


Με πολύ αγάπη, για τα παιδάκια μας και τους γονείς τους ετοιμάσαμε ένα καλαθάκι και μία καρτούλα. Θα είναι το πασχαλιάτικο δώρο μας για να τους ευχηθούμε καλό Πάσχα και να τους ευχαριστήσουμε για την άριστη συνεργασία που έχουμε.Άλλωστε τα παιδιά κάνουν τόσα υπέροχα πράγματα καθημερινά, που τους αξίζει και ένα δωράκι από τις κυρίες τους.










 Οι καρτούλες μας:










 Μαζί με τα καλαθάκια:



 Και το εσωτερικό της κάρτας:









9 σχόλια:

5o & 7o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΥ είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ ΑΡΙΑΔΝΗ ΜΟΥ !!!!! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ !!!!!

5o & 7o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΥ είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ ΑΡΙΑΔΝΗ ΜΟΥ !!!!! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ !!!!!

Ειρήνη Χ.νηπιαγωγός είπε...

ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΡΙ!!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΡΙΑΔΝΗ ΜΟΥ (ΑΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ SURVEY, MY SCHOOL,ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΜΠΑΡΑΜΑΡΤΟΥΝΤΑ!)!

Προσχολική Παρεούλα είπε...

Πανέμορφα !!!!!!
Δεν έχω λόγια !!!!

eleni123 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
eleni123 είπε...

Πολύ ομορφα!!!!! Μπραβο σας!!!! Και του χρονου!!
Μηπως υπαρχει το πατρον για το καλαθακι λαγουδακι;;
Ευχαριστω εκ των προτερων...

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

πολύ όμορφα Αρι μου, και του χρόνου !!!

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΤΑ << ΚΑΜΜΕΝΑ >> ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ !!!!!!! .ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΑΡΙΑΔΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ !!!!