Τρίτη 9 Απριλίου 2013

ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ


Η μέρα σήμερα (απόγευμα), ήταν αφιερωμένη στα μαθηματικά.Και βέβαια παιχνιδομαθηματικά.
 Παίξαμε με τις κάρτες με τους ανοιξιάτικους αριθμούς  (Ανθή και Μαρία από κάποια από σας πρέπει να τις πήρα. Πείτε μου, για να το γράψω).
Φτιάξαμε και ανοιξιάτικες λουλουδένιες, κάρτες με τα τακτικά αριθμητικά και λκάναμε ανάλογες δραστηριότητες.



 Αποφασίσαμε να κάνουμε το δικό μας πίνακα με τους αριθμούς του Πάσχα. Τους έγραψαν τα παιδιά και μετά αποφάσισαν ποιες πασχαλιάτικες εικόνες, θα ζωγραφίσουν κάτω από κάθε αριθμό.










                               Ο πίνακάς μας είναι έτοιμος.




Μετά, τα  παιδιά κάνανε τον πίνακα σε ατομικό φύλλο εργασίας.


















10 σχόλια:

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

αριθμοκατάσταση.....φοβερη !!!!
κρατώ.....

Ανθή Ζήση είπε...

Τέλειαααααααααααααααααα !!!!!!!!!

Ειρήνη Χ.νηπιαγωγός είπε...

ΖΗΛΕΨΑ...ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΕΛΙΚΑ!!!!!!!!!

annatsiggerlioti είπε...

μου μυρισε Πασχααααα!!!!!!!!!!!

Maro Oikonomou είπε...

Μπραβο σας! Υπεροχοι οι αριθμοι!

Unknown είπε...

Πώς φαίνεται όιτ είναι δουλεμένα τα παιδιά σου! Τι σχέδια είναι αυτά που έκαναν!!!!!! Και το 10 πώς κατάφεραν και έκαναν και τ α10 σχέδια φανταστικά χωρίς να τεμπελιάσουν! Μπράβο τους!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟΣ! ΜΠΡΑΒΟ! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!

Δέσποινα Παρταλά είπε...

Τι ωραία που βγήκαν, θα τα κάνω κι εγώ μου φαίνεται!!!! Τέλεια Αριούλα!

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ! ΝΑΙ ΝΙΚΟΛ . ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΟΝΤΩΣ ΕΤΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ