Από την προηγούμενη Παρασκευή και με αφορμή την κούκλα του Μάρτη, που πότε κλαίει και πότε γελάει, αρχίσαμε να μιλάμε για τα συναισθήματα. Είναι ένα θέμα που κατά τη γνώμη μου, πρέπει να το δουλεύουμε όλο το χρόνο, άσχετα με ο,τιδήποτε άλλο δουλεύουμε κατά καιρούς. Είναι τόσο ωραίο, όταν τα παιδιά μαθαίνουν να εκφράζουν αυτό που νοιώθουν. Είτε αρνητικό, είτε θετικό. Και καλό είναι να βρούμε ένα τρόπο , ώστε να τα βοηθήσουμε αυτή η έκφραση να είναι καθημερινή.
Βρήκα πολύ καλό υλικό στο http://tsirimpasieleni.blogspot.com/, στο http://effiekyr.wordpress.com/ και στο http://pro-sxolika.blogspot.com/ .
Ο Τροχός των συναισθημάτων: Τον φτάξαμε με εικόνες που βρήκαμε στο INTERNET και τα παιδιά έγραψαν τι συναίσθημα δείχνει κάθε εικόνα. |
Ένας πίνακας, όπου θα καταγράφει το κάθε παιδί στο τέλος της μέρας, το συναίσθημα που ένοιωσε πιο έντονα στη διάρκεια της . |
Ένας πίνακας αναφοράς |
Το θερμόμετρο των συναισθημάτων. Ανεβοκατεβάζουμε το δείκτη και τοποθετούμε το κόκκινο χρώμα,στη φατσούλα που μας εκφράζει κάθε φορά. |
Στα μπιμπερό κολλήσαμε τις φατσούλες της χαράς και της λύπης και όποιος νοιώθει κάτι πολύ έντονο, θα γράφει ή θα ζωγραφίζει κάτι σχετικό και θα το ρίχνει μέσα. Θα το ανοίγουμε στο τέλος
της βδομάδας.
1 σχόλιο:
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,, ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΣΑΣ ΔΟΘΕΙΣΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΚΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ,,ΜΠΡΑΒΟ ΑΡΙΑΔΝΗ!!
Δημοσίευση σχολίου