Actionaid

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2021

Εργαστήρια Δεξιοτήτων "Αδέσποτα και δεσποζόμενα ζώα - Αναλαμβάνοντας δράση".



Συνεχίζουμε την ενασχόλησή μας με το δεύτερο θεματικό κύκλο των εργαστηρίων: "Φροντίζω το περιβάλλον". Από την Υποθεματική:"Οικολογική Συνείδηση φιλοζωία, τα δικαιώματα των ζώων" επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε τη θεματική ενότητα:

 "Ομάδα δράσης μαθητών για την προστασία των ζώων συντροφιάς Δίκτυο Τέχνης και Δράσης".

Εργαστήριο 4ο:

Δραστηριότητα 1η : Δεσποζόμενα και αδέσποτα ζώα συντροφιάς

Δραστηριότητα 2η : Εκπαιδεύοντας υπεύθυνους κηδεμόνες

Με την κοινωνική μας λειτουργό Μαίρη Φάφα, τα παιδιά προσέγγισαν τα αδέσποτα και τα δεσποζομενα ζώα:
Στόχος μας στο σημερινό εργαστήριο ήταν, να αποκτήσουν τα παιδιά ξεκάθαρη άποψη για  τις  έννοιες του  αδέσποτου   και του δεσποζόμενου    ζώου. 

Αξιοποιώντας φωτογραφίες από το διαδίκτυο  , παρατηρήσαμε και συζητήσαμε για τις διαφορές ανάμεσα  στα  δεσποζόμενα και αδέσποτα σκυλάκια. 


Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε βίντεο με την ιστορία ενός σκύλου.   Ο φίλος μας ζούσε ευτυχισμένος  σε ένα όμορφο σπίτι, όπου τον φρόντιζαν και τον αγαπούσαν. Μία μέρα η οικογένεια απέκτησε κι άλλο σκυλάκι και ξαφνικά  ο φίλος μας βρέθηκε  στον δρόμο. 

Για αρκετό καιρό το ¨σπίτι¨  του ήταν ο δρόμος . φανερά ταλαιπωρημένος   πλέον από τις  κακουχίες   συνάντησε μία κυρία που αγαπούσε και φρόντιζε τα αδέσποτα σκυλάκια.  Τον πήρε στο σπίτι της και έζησαν μαζί   ευτυχισμένοι.

Συζητήσαμε με τα παιδιά  για τα συναισθήματα  που είχε το σκυλάκι , όταν τον έδιωξαν από  το πρώτο του σπίτι και όταν βρήκε το καινούργιο . 


 Έπειτα παίξαμε παιχνίδια ρόλων:

Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες.   Η πρώτη ομάδα  ανέλαβε  να δείξει  την καλή σχέση ανθρώπου και ζώου, ενώ η δεύτερη  την κακή συμπεριφορά που έχει ο άνθρωπος προς το ζώο.



Σε φύλλο αξιολόγησης, τοποθέτησαν το ίδιο ζώο συντροφιάς σε ένα αδέσποτο περιβάλλον και σε ένα δεσποζόμενο περιβάλλον:










Διαβάσαμε, συζητήσαμε και αξιοποιήσαμε διδακτικά το βιβλίο "Ξουτ" Της Φωτεινής Τσάμπρα και της Ζωής Σκαλίδη:

Σε κάθε δρόμο, σε κάθε γωνιά της γης, μπορεί κι εσείς να συναντήσετε έναν Ξουτ. Θα τον αναγνωρίσετε από το αδύναμό του σώμα, από τις φοβισμένες του κινήσεις και από το ζεστό του βλέμμα.













Εργαστήριο 7ο: Αναλαμβάνοντας δράση

Οι μαθητές με την καθοδήγηση των  εκπαιδευτικών και των γονέων, αναλαμβάνουν δράσεις υποστήριξης των αδέσποτων της γειτονιάς τους.

Στην τάξη φτιάχνουμε με κουτιά και άλλα υλικά, σπιτάκια για γατάκια και σκυλάκια :

                               





Τα παιδιά μας με την Κοινωνική μας Λειτουργό Μαίρη Φάφα και την Ψυχολόγο μας Liana Arampatzi έφτιαξαν σπιτάκια για τα αδέσποτα.

Οι γονείς πρόθυμοι πάντα έφεραν κουβέρτες, χαλάκια, μαξιλαράκια.

Η Αγαπημένη μας φίλη και συνάδελφος και δραστήριο και ενεργό μέλος των Φιλοζωικών Σωματείων της πόλης μας Γιάννα Ηλιάδου, φρόντισε ώστε να τοποθετηθούν εκέι που πραγματικά τα χρειάζονται!

Και έτσι η Λούλα και η Φούλα, από σήμερα έχουν από ένα ζεστό σπιτάκι.

Μικροί μου εθελοντές είμαι πολύ υπερήφανη για σας!!!!!!!!!!!!!







                             








Με κουτιά από γάλα και τέμπερες, φτιάξαμε και ταΐστρες για τα πουλάκια του χειμώνα:






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου