Actionaid

Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Ετwinning "Kids advertising healthy food"Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες /

Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες . Συμπληρώνουμε online έρευνες για τις στάσεις και τις απόψεις μας σχετικά με τις διαφημίσεις, δίνουμε τον δικό μας ορισμό και τις χωρίζουμε σε έντυπες και ηλεκτρονικές!

Διαφήμιση : ορισμός και έρευνες

Μετά την δημιουργία λογότυπου, μασκότ και την γνωριμία των μελών με τηλεδιασκέψεις, έφτασε η ώρα να πάμε στο επόμενο στάδιο του έργου μας. Το «θεωρητικό» κομμάτι, απαραίτητο για την μετέπειτα δημιουργία διαφημίσεων από τα παιδιά.
Αρχικά λοιπόν έγινε ένα καταιγισμός ιδεών γύρω από την λέξη «Διαφήμιση». Τα παιδιά ανέφεραν ότι τους έρχονταν στο μυαλό ακούγοντας την λέξη διαφήμιση και όλες οι ιδέες τους καταγράφηκαν !
Έπειτα τα παιδιά όλων των νηπιαγωγείων -μελών συμμετείχαν σε δύο διαδικτυακές έρευνες. Η πρώτη δημιουργήθηκε στην ιστοσελίδα easypoll και είχε σκοπό να δούμε αν οι διαφημίσεις και τα Brand names των προϊόντων μας επηρεάζουν στις επιλογές μας. Επιλέξαμε προϊόντα διατροφής γνωστά και άγνωστα από τα οποία έπρεπε να επιλέξουν τα παιδιά. Και όπως θα δείτε στα αποτελέσματα οι διαφημίσεις έχουν πετύχει τον στόχο τους ακόμα και σε τόσο μικρό ηλικιακά κοινό.
Έρευνα για το να μας επηρεάζουν οι διαφημίσεις στην αναγνώριση προϊόντων και στην επιλογή τους (brand names)
 Η επόμενη έρευνα έγινε σε google form  και τα παιδιά απάντησαν σε ερωτήσεις για τις αντιλήψεις του και τις στάσεις τους απέναντι στην διαφήμιση. Οι ερωτήσεις ήταν :
  • Αν τους αρέσουν οι διαφημίσεις
  • Αν μαθαίνουν πράγματα από αυτές
  • Αν νομίζουν ότι λένε την αλήθεια
  • Τι κάνουν όταν παίζουν διαφημίσεις στην τηλεόραση.

 Τα αποτελέσματα σας τα παραθέτω για να βγάλετε τα συμπεράσματά σας ! Σκεφτείτε ότι τα παιδιά που απάντησαν και στις δύο έρευνες δε ήταν μόνο Ελληνόπουλα αλλά και από άλλες Ευρωπαϊκές χώρες !


 Παίξαμε με τις λέξεις «διαφήμιση» και «eTwinning» μόνοι μας αλλά και μαζί με τους γονείς. Στη συνέχεια ψάξαμε διαφημίσεις σε έντυπα (περιοδικά), είδαμε αγαπημένες μας τηλεοπτικές και ψάξαμε για γνωστά brand names προϊόντα στην καθημερινότητά μας ( ρούχα, παπούτσια, γιαούρτια, χυμοί κλπ).











 Είδαμε διαφημίσεις στον υπολογιστή. Παρατηρήσαμε ότι υπάρχουν σε ταμπέλες, αυτοκίνητα, σπίτια. Ψάξαμε στο διαδίκτυο και είδαμε διαφημίσεις σε ιστοσελίδες, σε κινητά. Ακούσαμε ραδιοφωνικές και αναφερθήκαμε και στις διαφημίσεις του κινηματογράφου.
Κάναμε μία ομαδική εργασία όπου καταγράψαμε πού βλέπουμε διαφημίσεις! 








 Καταλήξαμε ότι οι διαφημίσεις είναι γύρω μας και χωρίζονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες :
  1. Έντυπες
  2. Ηλεκτρονικές
Δημιουργήσαμε λοιπόν με κολάζ δύο πίνακες αναφοράς για τις δύο κατηγορίες και παίξαμε και online ένα κουίζ !
Κάναμε το παρακάτω φύλλο αξιολόγησης:












Στο τέλος δώσαμε τον δικό μας ορισμό για την διαφήμιση και τον ανεβάσαμε στην σελίδα του linoit μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του προγράμματος !



Συνεχίζουμε με δημιουργικές δράσεις !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου