Actionaid

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Εtwinning "Mουσική Πινακοθήκη" Νότες γεμάτες χρώματα, τον κόσμο μου ομορφαίνουν....

Ο κόσμος μας γέμισε με χρώματα... νότες και μουσική!
Γνωρίζουμε τις νότες με χρώματα. Η πρώτη μας επαφή με τις νότες και το πεντάγραμμο γίνεται με τα χρώματα που έχουν στο μεταλλόφωνο.

Γινόμαστε νότες και μπαίνουμε στη σειρά.



Φτιάξαμε τις νότες παιδάκια- κούκλες , τις πλαστικοποιήσαμε  και τις κολλήσαμε σε γλωσσοπίεστρα ανάλογα με το χρώμα της νότας:
Στο πάτωμα δημιουργήσαμε ένα πεντάγραμμο με χαρτοταινία και παίξαμε με τις κούκλες νότες:





Τα παιδιά πήραν τι κούκλες και μας σύστησαν τις νότες κάνοντας ταυτόχρονα και μαθηματικά:
"Είμαι η ΝΤΟ, είμαι κόκκινη και πρώτη στη σειρά".......


Φτιάξαμε το σπιτάκι της μουσικής:







Με τέμπερα δημιουργήσαμε ένα τεράστιο πεντάγραμμο σε χαρτί του μέτρου και με χάρτινα πιάτα φτιάξαμε τις νότες.







Στο ίδιο χαρτί δημιουργήσαμε και μία μουσική σκάλα:


Βάλαμε πάνω παιδάκια νότες:


Και τις αντιστοιχίσαμε με τα παιδάκια κούκλες:





Ας αποτυπώσουμε αυτά που μάθαμε σε φύλλα αξιολόγησης.
Οι νότες στο πεντάγραμμο στα χρώματα που μάθαμε:









Τα παιδάκια νότες στη μουσική σκάλα στα ανάλογα χρώματα:










Μία γλωσσική δραστηριότητα:
Αφού είδαμε εικόνες με αντικείμενα που περιέχουν τις νότες, (τους το είχε κάνει και η Θεώνη) σε πίνακα γράψαμε λέξεις που περιέχουν την κάθε νότα, ή που αρχίζουν από αυτήν και μετά τις ζωγραφίσαμε:




Σε φύλλο αξιολόγησης κάναμε το ίδιο σε ατομική εργασία, αφού πρώτα βάψαμε τις νότες στα χρώματα που τους ταιριάζουν:





















3 σχόλια:

  1. Αριάδνη έχετε μετατρέψει το πρόγραμμα σε απόλαυση.
    Όλες οι ιδέες εντυπωσιακές και προσαρμόζονται άνετα και με ενδιαφέρον. Μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΥΑΟΥ..ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΔΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΑΡΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΛΥΔΟΥΛΕΥΩ
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή