Αυτές τις μέρες, κάνουμε πολλές δραστηριότητες δημιουργικής γραφής και ερχόμαστε σε επαφή με στοιχεία παραμυθιών, ώστε σιγά σιγά να δημιουργήσουμε και μεις το δικό μας ήρωα , που μαζί με τους άλλους 10 των συνεργαζόμενων Νηπιαγωγείων, θα μπει σε ψηφοφορία για να επιλεγεί ο κεντρικός ήρωας της ιστορίας μας για το έργο:
Όλες οι δραστηριότητες γίνονται σε συνεργασία με τη συνάδελφό μου Νίκη Βαφειάδου και συνεχίζονται και ολοκληρώνονται και από τις 2 βάρδιες:
Δημιουργία ιστοριών με πραγματικά αντικείμενα:
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 4 ομάδες και το παιδί από κάθε ομάδα διάλεξε ένα αντικείμενο από την τάξη. Συγκεντρώθηκαν οι ομάδες και παρουσίασαν τα αντικείμενα που επέλεξαν στα άλλα μέλη της ομάδας τους. Ψήφισαν τον κεντρικό ήρωα της ιστορίας τους από αυτά τα αντικείμενα και δημιούργησαν μία ιστορία.Συνεργάστηκαν και δούλεψαν πολύ όμορφα,χωρίς να ενοχλούν τις άλλες ομάδες και όταν τελείωναν μας έλεγαν και καταγράψαμε τις ιστορίες τους.
1η Ομάδα: "Ο δεινόσαυρος και το μαγικό δαχτυλίδι"
Τα αντικείμενα που επέλεξαν τα μέλη της πρώτης ομάδας είναι αυτά:
Mία γλαστρούλα με λουλούδια, ένα παραμύθι,ένας δεινόσαυρος και ένα κογχύλι .
Mία γλαστρούλα με λουλούδια, ένα παραμύθι,ένας δεινόσαυρος και ένα κογχύλι .
Η ιστορία που έφτιαξαν είναι αυτή:
Μας παρουσιάζουν τα αντικείμενά τους:
Μας παρουσιάζουν την ιστορία τους και την εικονογράφηση που έκαναν:
Πατήστε για να το δείτε σε κίνηση:
2η ομάδα:"Ο δεινόσαυρος που έκανε τα πάντα"
Τα αντικείμενα που επέλεξαν τα μέλη της δεύτερης ομάδας είναι αυτά:
Ένας δεινόσαυρος, ένα πιστολάκι, μία χτένα και ένα μολύβι.
Η ιστορία που έφτιαξαν είναι αυτή:
Μας παρουσιάζουν τα αντικείμενά τους:
Μας παρουσιάζουν την ιστορία τους και την εικονογράφηση που έκαναν:
Πατήστε για να το δείτε σε κίνηση:
3η ομάδα:"Το βατραχάκι που δεν έτρωγε πια μύγες".
Τα αντικείμενα που επέλεξαν τα μέλη της τρίτης ομάδας είναι αυτά:
Ένα βατραχάκι γαντόκουκλα, ένα σπιτάκι νανούρισμα, ένα leggo που το ονόμασαν μύγα και ένα μπουκαλάκι με άρωμα.
Η ιστορία που έφτιαξαν είναι αυτή:
Μας παρουσιάζουν τα αντικείμενά τους:
Πατήστε για να το δείτε σε κίνηση:
4η Ομάδα:"Ο λιλά μαρκαδόρος και το πορτοκάλι"
Τα αντικείμενα που επέλεξαν τα μέλη της πρώτης ομάδας είναι αυτά:
Ένα πορτοκάλι, μία ζυγαριά, ένας λιλά μαρκαδόρος και ένα παραμύθι.
Η ιστορία που έφτιαξαν είναι αυτή:
Μας παρουσιάζουν τα αντικείμενά τους:
Μας παρουσιάζουν την ιστορία τους και την εικονογράφηση που έκαναν:
Πατήστε για να το δείτε σε κίνηση:
Μία άλλη δραστηριότητα δημιουργικής γραφής που κάναμε είναι η εξής:
Το κάθε παιδί έπρεπε να σκεφτεί ένα στοιχείο που του αρέσει να συναντάει σε ένα παραμύθι. Ακούστηκαν πολλές και διαφορετικές προτιμήσεις. Καλά, κακά, άγρια, ήρεμα,χρωματιστά...
Αλλά στα περισσότερα,το κοινό χαρακτηριστικό είναι ότι ήθελαν να είνια μαγικά!!!
Ζωγράφισαν το αγαπημένο τους παραμυθένιο στοιχείο σε ένα 1/4 του Α4, έγραψαν το όνομά του και το κόλλησαν σε έναν πίνακα καταγραφής - Αναφοράς.
Ο πίνακας που ετοιμάσαμε πήρε τη θέση του δίπλα στα στοιχεία που δημιουργήσαμε εμείς για το λογότυπο του έργου μας:
Ετοιμάσαμε και δώσαμε στα παιδιά το παρακάτω φύλλο αξιολόγησης:
Ζωγράφισε το στοιχείο που σου αρέσει να υπάρχει σε ένα παραμύθι και σκέψου και συμπλήρωσε τα παρακάτω χαρακτηριστικά: Τι χαρακτήρα έχει, πώς είναι; Πού ζει; Έχει εχθρούς; Έχει φίλους;
Τα παιδιά έλεγαν τις σκέψεις τους και με την κυρία Νίκη τα συμπληρώναμε.
Πολυ ωραια Αρι
ΑπάντησηΔιαγραφήη σύνδεση πραγματικών στοιχείων ...το δέσιμο.....και η επέκταση τους σε παραμύθι.....εκπληκτική δουλειά !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήωωωωωωωωωωωωωωω super!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ωραίες δραστηριότητες ....δημιουργικές!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΜΠΡΑΒΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦανταστικοί ήρωες ..... σε διαδρομή μαγευτική με Αριάδνη μοναδική!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή