Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Οι κανόνες της τάξης μας, με μία διαφορετική προσέγγιση. Άκου το σώμα σου. Συνδυαστική δραστηριότητα



Συνδυαστικά με τους πίνακες, μπορεί να γίνει και η παρακάτω δραστηριότητα που μπορεί να λειτουργεί και ως πίνακας αναφοράς σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Μπορείτε να κόψετε τις καρτούλες και να τις αντιστοιχίζετε με βέλκρο.
Θέλω να ευχαριστήσω την αγαπημένη μου φίλη Δέσποινα Παρταλά, που μοιράστηκε μαζί μου αυτή την υπέροχη ιδέα και μου επέτρεψε να την επεξεργαστώ. Δέσποινα : «Η ισχύς εν τη ενώσει».





7 σχόλια:

1ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
ΛΙΑ

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΙΑ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΔΩ, ΒΑΛΑΝΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ

ΜΑΡΙΑ ΔΡΑΓΑΣΙΑ είπε...

ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ ΑΡΙΑΔΝΗ!!!

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΜΑΡΙΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΑΝΘΗ, ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΑΣΤΩ! ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ, ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΖΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΑΣ...

Pitsina / Ελένη Τ. είπε...

ΘΑ ΜΑΘΩ ΑΥΡΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΙΝΕΛΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕς ΑΡΙ ΜΟΥ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΡΑΚΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΣΧ.ΧΡΟΝΙΑ.

Δανάη είπε...

πολύ ωραία ιδέα :)

Μαρία Γιαννίκη είπε...

Ωραίο, διαφορετικό, πρωτότυπο!!!!Πολύ μου άρεσε Αριάδνη!!!!